Isäni eksyy

toisten sänkyihin

Oon 15-v tyttö. Mulla on isosisko, isoveli, äiti ja isä. Meil on aina ollu mahtava perhe, mut viimisen vuoden aikan pn tapahtunu kaikkee järkyttävää.

Ennen mun rippijuhlii tulin kotii muutamaa tuntii aikasemmi päiväriparilt kotii, ku mul oli se aika kk.st ja vatsaa koski hirveest. Avasin oven varovast ja äiskän ja iskän makkarist kuulu kauheeta peuhaamisen ääntä ja äänii. Hiivin varovasti vanhempieni makuuhuoneen ovelle ja katsoin sisään pimeään huoneeseen(ovi oli raollaan) Näin isäni ja myös kuulin hänet sekä VIERAAN NAISEN!. melkein kirkasin. juoksin ovelle, avasin sen hiljaa ja juoksin läheiseen puistoon itkemään.

Isäni myös katoaa välillä tunneiksi, jopa pariksi päiväksi ja sanoo lähtevänsä töihin. En ihan usko, koska jos isä menisi aina töihin ku hän sanoo sen, hän tekisi varmaan 70 tuntista työviikkoa. Ja ennen hänen työviikkonsa ovat olleet 30 tuntisia. Ja isä on myös ollut jotenkin... kylmä. hän ei halua antaa äidille enää hyvänyön suukkoa, ei halaa äitiä tai mitään. Pitäisikö kertoa jollekin?

4

982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huihuihui

mikä tilanne sulla on, koita kestää.. Jos kantti riittää niin puhu äitilles, tai eka vaikka terkkarille ja kysy siltä mitä tehdä..

• janeeyrulaa

jep no sun kannattaa tehä tolle asialle jotain.

sun isäs oikeesti mutsistas välitä jos tua vieraita ämmiä kotiin,ja on kylmä.

sano tosta äitilles,tosta pitäis puhuu.

• --:::::---

Ensinäkin ton asian ei pitäisi olla edes sun juttus ollenkaan.Ikävää että olet joutunut todistamaan jotain noinkin ikävää.
      ehkä kuitenkin sinun tilallasi sanoisin isälle asian suoraan ja sanot että joko hän tai sinä kertoo äidille asiasta.

• auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...

otat aseen ja ammut kaikki muut naiset maailmasta paitsi äitis nii isäs joutuu pökkimään äitiäs silläaikaa kun sää istut muutaman miljardin kertasta elinkautista xD xD xD

tai sit puhut mutsilles jo haluut olla vapaalla jalalla tai sit nussit isäs kanssa mutsis nähden nii se lähtee ja saat isältäs munaa niin kauan kun elät xD xD xD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      333
      6297
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3766
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      933
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      850
    5. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      800
    6. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      769
    8. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      743
    9. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      48
      732
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      661
    Aihe