EX kuriin helposti

fiksu nyxä

Ajattelin varoittaa teitä uusia uusioperheiden äitipuolia miestenne ex-vaimoista. Hyvä jos kohdallene on sattunut, että miehen ex on fiksu aikuinen ihminen, mutta jos näin ei ole niin kannattaa alusta asti muistaa:

1. Mitä vähemmän hän tietää elämästänne sitä parempi!!! Lapsiin liittyvät asiat kuuluvat hänelle, mutta suhteeseenne liittyvistä asioista, puhu vain lähimmälle ystävättärellesi.
Vältä miehesi ja hänen exän yhteisiä naispuolisia ystäviä, nämä ovat ex-vaimon pahantahtoisia kätyreitä, jotka mielellään juoruavat pahaa sinusta, vaikka hyvä ihminen olisitkin. Pahimmillaan ex-vaimon ystävätär saattaa yrittää aiheuttaa ongelmia suhteeseenne tai tehdä joistain asioista ongelmia, vaikkeivat ne sitä alunperin olleetkaan.
Erityisesti hälytyskellojen pitää soida silloin kun tämä "ystävätär" alkaa utelemaan yksityisasioitanne, voi olla että ex-vaimo utelee asioitanne tämän kautta. "Ystävär" esittää ystävää sinulle, mutta tulee puukottamaan sinua selkään tilaisuuden tullen.

2. Muut yhteiset tutut: mummot jne. mitä vähemmän he tietävät asioistanne, sitä parempi, myös tätä kautta voi pahansuopa ex-vaimo saada vihiä elämästänne. Katkera ex-vaimo saattaa jopa vääristää asioita negatiivisiksi jos kuulee jostain muualta asioistanne.Sillä ei siis ole mitään väliä, vaikka asianne olisivat kuinka hyvin tahansa.

3. Erityisesti silloin kun lapsia on kuvioissa mukana, saattaa lapsellinen ex-vaimo pelata pelejä ja manipuloida lapsia aiheuttaakseen surua ja harmia elämäänne. Opetelkaa tunnistamaan nämä manipuloinnin mahdolliset merkit ja tarttukaa niihin heti. Jotkut äidit ovat erittäin itsekkäitä ja unohtavat erotilanteessa lasten edun. Äitipuolena olet tällöin velvollinen huolehtimaan lasten edusta. Miehesi ei välttämättä heti huomaa tällaista pelleilyä, sinun kuulukiin siis herättää mies huomaamaan silloin kun ex-vaimo juonii taas jotakin tai käyttää lapsia pelinappulana.

4. Vaikka ex-vaimoke olisikin äitinä hyvä, hän saattaa ihmisenä olla p*. Vaikka itse olisit kuinka ystävällinen, aikuinen, joustava ym tahansa, ei sillä ole mitään merkitystä jos lasten äiti sattuu olemaan "näitä" tapauksia. Pidä siis alusta asti etäisyyttä ex-vaimoon, älä yritä ystävystyä. Sinun ei tarvitse hyväksyttää itseäsi ex-vaimolle. Sinun ei tarvitse nähdä häntä jos et tahdo. Hän ja miehesi hoitavat lapsiin liittyvät asiat keskenään ja sinä tuet miestäsi taustalla.

Näillä eväillä ei ex-vaimo pääse myrkyttämään ilmapiiriänne kuin joissain harvoissa tilanteissa ja niissäkin sinun kannattaa vain vetäistä mojovat naurut, huumorilla pötkii pitkälle. Eli, mitä vähemmän hän tietää, sitä vähemmän hänellä on "materiaalia". Ja muista, voit tarpeen tullen käyttää "ystävätärtä" viestin viejänä ;)....

22

3946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei pahalla

      kun olet noin vainoharhainen. Todennäköisesti olet tuleva exä, jos et muuta ajattelumaailmaasi.
      Myrkytät vain oman ja miehesi mielen ja siitä ei voi millään seurata hyvää. Tutkiskeleppa rehellisesti itseäsi.

      • ja kuvitella, jos ei ole

        elämää! Meillä vaikka ollaan erottu, ex mies aina tullessa meille voivottelee, nykyistä naistansa, kun se ei osaa mitään. Ei ole enää yhtä hyviä ruokia kuin mitä minä laitoin ja koti yhtä siisti. Yhdessä välillä naureskelemme, kun sen naisen logiikka on kuin tyhjyydestä tullutta, ex miehen sanoin!
        Ilmankos viihtyy meillä hyvin. Seura usein tekee kaltaisekseen.
        SAlottajan kirjoitus on oiva esimerkki siitä, miten nyxät tuntevat olevansa uhattuina. Sen tähden he kehittelevät mitä ihmeellisimpiä teorioita ex vaimosta, että alkavat jo itsekin uskoa omiin juttuihin. Onneksi vain he, muut eivät korviaan lotkauta.


    • *huoh*

      ja taas se ex on NII-IN kamala ihmonen että. Eikä sussa ja sun miehessä tietenkään ole mitään pahaa! VILKAISE HEI PEILIIN! Miksi ihmiset on niin tyhmiä? Ne ex:n "viat" kyllä huomataan (vaikkei niitä edes olisi) ja niitä jauhetaan täällä, mutta mikset kerro omista vioistas.. tai sen sun ukkos jonka ex:ää haukut? Elämä ei ole kuule noin mustavalkoista, herää pahvi!

      • niiden lanttu ei leikkaa!

        Ihminen puhuu siitä, mitä osa parhaiten, eli toisten mollaamisen, ja puhuu vähiten siitä, mitä itse ei osaa, eli olla fiksu!
        Kos toisten loukkaaminen on itsetarkoitus, ja kokko elämäntyö, niin sellaisella ihminen ei ole minkään arvoinen, edes itselleen!


      • ......................

        Mistä johtuu että uusikot harvemmin haukkuvat omaa ex:ää, aina vain sitä ukon ex:ää! Niin että mistähän johtuu että ne miesten ex:ät on yleensä aina niin hirveitä ja pahansuopaisia, mutta omat eivät. Ja huom, oottehan tekin jonkun ex:iä! Siinä sitten oman ex:ne uusikko haukkuu sinua, joka olet hänen nykyisen miehensä ex! Eli ts. SINÄ olet aivan hirveen kamala ihminen joka yrität myrkyttää ex:si uuden suhteen ja vaadit elatustuen päälle ylimääräisiä maksuja lapsista ja sitten valitat nykyisesi ex:stä joka tekee samaa!

        *nauraa*, voi voi! En minä mutta kun ne muut =)


      • fixu nyxä
        ...................... kirjoitti:

        Mistä johtuu että uusikot harvemmin haukkuvat omaa ex:ää, aina vain sitä ukon ex:ää! Niin että mistähän johtuu että ne miesten ex:ät on yleensä aina niin hirveitä ja pahansuopaisia, mutta omat eivät. Ja huom, oottehan tekin jonkun ex:iä! Siinä sitten oman ex:ne uusikko haukkuu sinua, joka olet hänen nykyisen miehensä ex! Eli ts. SINÄ olet aivan hirveen kamala ihminen joka yrität myrkyttää ex:si uuden suhteen ja vaadit elatustuen päälle ylimääräisiä maksuja lapsista ja sitten valitat nykyisesi ex:stä joka tekee samaa!

        *nauraa*, voi voi! En minä mutta kun ne muut =)

        Ihan selvästi ette lukeeneet tekstiäni tarkasti, puhumattakaan siitä, että olisitte ymmärtäneet sen tarkoituksen.

        Kirjoituksen tarkoitus ei ollut haukkua tai mollata ex vaimoja, heidän joukossaan on myös fiksuja tapauksia. Kirjoitus olikin varoitus niille, joidenkohdalle on sattunut epäfiksu ex-vaimo. Uusioperheen tulee suojella onneaan ulkopuolisilta uhilta. Sillä sellaisia tulee paljon, varsinkin jos uusi pari on onnellinen. Katkerat toiset osapuolet eivät välttämättä kestä uuden vaimon/äitipuolen onnea.

        Eli kaikkien tähän mennessä kirjoittaneiden kohdalla, taisi osua omaan nilkkaan aika pahasti


      • Vai että suojella pitäisi???
        fixu nyxä kirjoitti:

        Ihan selvästi ette lukeeneet tekstiäni tarkasti, puhumattakaan siitä, että olisitte ymmärtäneet sen tarkoituksen.

        Kirjoituksen tarkoitus ei ollut haukkua tai mollata ex vaimoja, heidän joukossaan on myös fiksuja tapauksia. Kirjoitus olikin varoitus niille, joidenkohdalle on sattunut epäfiksu ex-vaimo. Uusioperheen tulee suojella onneaan ulkopuolisilta uhilta. Sillä sellaisia tulee paljon, varsinkin jos uusi pari on onnellinen. Katkerat toiset osapuolet eivät välttämättä kestä uuden vaimon/äitipuolen onnea.

        Eli kaikkien tähän mennessä kirjoittaneiden kohdalla, taisi osua omaan nilkkaan aika pahasti

        Huh tikahdun nauruun!! Jos joku tässä suojelua kaipaa, niin ne ovat äidit ja lapset! Nyxät kun kuvittelevat olevansa niiiiiin hyviä ihmisiä ja moitteettomia, että jopa miehen ex perheen henkinen pahoinpitely ei ole yhtikäs mitään, se on sallittua!

        Vo kuule, aloita se fiksuus ensin itsestäsi, ja puhu sitten vasta muista!


      • .....................
        fixu nyxä kirjoitti:

        Ihan selvästi ette lukeeneet tekstiäni tarkasti, puhumattakaan siitä, että olisitte ymmärtäneet sen tarkoituksen.

        Kirjoituksen tarkoitus ei ollut haukkua tai mollata ex vaimoja, heidän joukossaan on myös fiksuja tapauksia. Kirjoitus olikin varoitus niille, joidenkohdalle on sattunut epäfiksu ex-vaimo. Uusioperheen tulee suojella onneaan ulkopuolisilta uhilta. Sillä sellaisia tulee paljon, varsinkin jos uusi pari on onnellinen. Katkerat toiset osapuolet eivät välttämättä kestä uuden vaimon/äitipuolen onnea.

        Eli kaikkien tähän mennessä kirjoittaneiden kohdalla, taisi osua omaan nilkkaan aika pahasti

        sinun juttuusi, vaan ylipäätänsä! On PALJON sellaisiakin jotka eivät itse vaivaudu vilkaisemaan peiliin vaan mollaavat toisia (nyxät exiä ja exät nyksiä). Vai uskotko tosiaan, että kun täällä on niin paljon exien mollaajia, niin kaikki pitäisi paikkaansa? Että se vika on VAIN ex:ssä, eikä nyksässä tai tämän ukossa?

        Ja fakta on sekin, että harvemmin se mies ex:sä haukkuu, yleensä se on nyksä, joten mistä se kertoo?


    • täh?

      Olet fiksu mutta haukut täällä miehesi ex:ää? Meillä on aika erilainen käsitys fiksuudesta, sillä minun mielestäni FIKSU ihminen ei alennu mollaamaan toisia! Ja fiksu ihminen uskaltaa vilkaista peiliin ja myöntää omat puutteensa, eikä vain muiden!

      • nyt ihan

        katkerien exien tilitysketju? Minusta aloittajan teksti on loisteliasta ja äärimmäisen järkevää. Hän jopa mainitsee, että JOS eksä on fiksu, tällaista ei tarvitse pohtia.

        Olen täysin samaa mieltä aloittajan kanssa. Juuri näin pitää toimia, eksä pitää sulkea kaikesta ulos. Mikään muu ei auta. Meillä näin tehtiin miehen erityistoivomuksesta, minulle on aivan sama. Ehkä eksä hankkii vielä elämän, ehkä piehtaroi menneessä. Tough luck.


      • mieltä
        nyt ihan kirjoitti:

        katkerien exien tilitysketju? Minusta aloittajan teksti on loisteliasta ja äärimmäisen järkevää. Hän jopa mainitsee, että JOS eksä on fiksu, tällaista ei tarvitse pohtia.

        Olen täysin samaa mieltä aloittajan kanssa. Juuri näin pitää toimia, eksä pitää sulkea kaikesta ulos. Mikään muu ei auta. Meillä näin tehtiin miehen erityistoivomuksesta, minulle on aivan sama. Ehkä eksä hankkii vielä elämän, ehkä piehtaroi menneessä. Tough luck.

        hyviä neuvoja !


      • toimii
        mieltä kirjoitti:

        hyviä neuvoja !

        olen itse toiminut ohjeitten mukaisesti, alku oli...tulkaa meille kahville, mieheni vastasi,:"kommuuniako yrität alkaa pitää", erosi, ennen tapaamistamme, ja lähti lasten kanssa naisen mukaan...


      • yksinkertaistusta
        toimii kirjoitti:

        olen itse toiminut ohjeitten mukaisesti, alku oli...tulkaa meille kahville, mieheni vastasi,:"kommuuniako yrität alkaa pitää", erosi, ennen tapaamistamme, ja lähti lasten kanssa naisen mukaan...

        - eikö elämässä yleensä pitäisi oppia jotakin? Eikö henkilön pitäisi vanhetessaan oppia tuntemaan erityisesti itsensä paremmin ja kehittyä ihmisenä?

        Tähän perustuen hieman radikaalisti yleistän, että ensimmäinen vaimo (tämä legendaarinen ex) on saattanut olla ensi sijassa äiti, jonka kanssa leikitään kotia ja 'tehdään kuten kuuluu'. Sitten kokemuksen karttuessa huomataan, että homma ei toimikaan, erotaan ja jatketaan elämää toisaalla.

        Seuraava puoliso (olkoon sitten nyx) onkin enemmän kumppani, jonka kanssa panostetaan parisuhteeseen ja ollaan jo opittu aikaisemmin tehdyistä mokista.

        Toki yhä löytyy miehiä, jotka etsivät äitiä, yllättävänkin paljon. He tarvitsevat perushuoltoa ja huomiota. Suuri turn-off ainakin minulle. Nämä tyypit ovat juuri niitä, jotka käyvät itkemässä nyksän huonoa kokkaustaitoa eksälle... ;)

        Olisi tietenkin suotavaa, että molemmat eronneet löytäisivät itselleen hyvän parisuhteen ja pystyisivät nauttimaan elämästä. Valitettavan usein käy niin, että toiselle käy näin ja toinen kärventyy kateuteen, myrkyttää tarkoituksella kaiken ympärillään ja loppujen lopuksi kaikki kääntyy häntä vastaan.

        Minkä taktiikan valitset?


      • valinta on
        yksinkertaistusta kirjoitti:

        - eikö elämässä yleensä pitäisi oppia jotakin? Eikö henkilön pitäisi vanhetessaan oppia tuntemaan erityisesti itsensä paremmin ja kehittyä ihmisenä?

        Tähän perustuen hieman radikaalisti yleistän, että ensimmäinen vaimo (tämä legendaarinen ex) on saattanut olla ensi sijassa äiti, jonka kanssa leikitään kotia ja 'tehdään kuten kuuluu'. Sitten kokemuksen karttuessa huomataan, että homma ei toimikaan, erotaan ja jatketaan elämää toisaalla.

        Seuraava puoliso (olkoon sitten nyx) onkin enemmän kumppani, jonka kanssa panostetaan parisuhteeseen ja ollaan jo opittu aikaisemmin tehdyistä mokista.

        Toki yhä löytyy miehiä, jotka etsivät äitiä, yllättävänkin paljon. He tarvitsevat perushuoltoa ja huomiota. Suuri turn-off ainakin minulle. Nämä tyypit ovat juuri niitä, jotka käyvät itkemässä nyksän huonoa kokkaustaitoa eksälle... ;)

        Olisi tietenkin suotavaa, että molemmat eronneet löytäisivät itselleen hyvän parisuhteen ja pystyisivät nauttimaan elämästä. Valitettavan usein käy niin, että toiselle käy näin ja toinen kärventyy kateuteen, myrkyttää tarkoituksella kaiken ympärillään ja loppujen lopuksi kaikki kääntyy häntä vastaan.

        Minkä taktiikan valitset?

        oikein, uskoakseni...


      • Anonyymi
        nyt ihan kirjoitti:

        katkerien exien tilitysketju? Minusta aloittajan teksti on loisteliasta ja äärimmäisen järkevää. Hän jopa mainitsee, että JOS eksä on fiksu, tällaista ei tarvitse pohtia.

        Olen täysin samaa mieltä aloittajan kanssa. Juuri näin pitää toimia, eksä pitää sulkea kaikesta ulos. Mikään muu ei auta. Meillä näin tehtiin miehen erityistoivomuksesta, minulle on aivan sama. Ehkä eksä hankkii vielä elämän, ehkä piehtaroi menneessä. Tough luck.

        Tämä oli tähän mennessä viisain kommentti järkevään aloitukseen. Olen itse ollut viisas ex nainen. En ole pompotellut ex miestäni. Ja olen antanut hänen elää omaa elämää eron jälkeen. Ja uudessa suhteessa. Minä olin suhteessa, jossa miehen ex ei ollut viisas nainen. En minä jäänyt siihen kärsimään. Lopetin suhteen.


      • Anonyymi
        yksinkertaistusta kirjoitti:

        - eikö elämässä yleensä pitäisi oppia jotakin? Eikö henkilön pitäisi vanhetessaan oppia tuntemaan erityisesti itsensä paremmin ja kehittyä ihmisenä?

        Tähän perustuen hieman radikaalisti yleistän, että ensimmäinen vaimo (tämä legendaarinen ex) on saattanut olla ensi sijassa äiti, jonka kanssa leikitään kotia ja 'tehdään kuten kuuluu'. Sitten kokemuksen karttuessa huomataan, että homma ei toimikaan, erotaan ja jatketaan elämää toisaalla.

        Seuraava puoliso (olkoon sitten nyx) onkin enemmän kumppani, jonka kanssa panostetaan parisuhteeseen ja ollaan jo opittu aikaisemmin tehdyistä mokista.

        Toki yhä löytyy miehiä, jotka etsivät äitiä, yllättävänkin paljon. He tarvitsevat perushuoltoa ja huomiota. Suuri turn-off ainakin minulle. Nämä tyypit ovat juuri niitä, jotka käyvät itkemässä nyksän huonoa kokkaustaitoa eksälle... ;)

        Olisi tietenkin suotavaa, että molemmat eronneet löytäisivät itselleen hyvän parisuhteen ja pystyisivät nauttimaan elämästä. Valitettavan usein käy niin, että toiselle käy näin ja toinen kärventyy kateuteen, myrkyttää tarkoituksella kaiken ympärillään ja loppujen lopuksi kaikki kääntyy häntä vastaan.

        Minkä taktiikan valitset?

        Kasvaneen ihmisen kommentti 👍


    • paikkaansa

      tuo alkuperäinen teksti. Esimerkiksi minun elämääni nuo ohjeet olivat hyviä kun meillä tuo miehen eksä on vähän omituinen tapaus, puuttuu liikaa asioihin ja nimen omaan manipuloi lapsia. Ei tuo teksti nyt sitä tarkoittanut että kaikki ovat samanlaisia!

    • Lukekaas tämä!!!

      Onko tämä todella "fiksun nyksä" joka tällälailla ajattelee!! Ei voi kuin sääliä ja ihmetellä mista ajatuksen juoksua! huh huh!!!!!

      • luin, luin

        edellisen LAPSELLISUUS HUIPUSSA!!! -tekstin, enkä ymmärtänyt, mitä kirjoittaja oikein halusi sanoa. Ehkä vain että "lukekaas tämä" - luettu siis on.

        Mistä osa tämän ketjun kirjoittajista on saanut päähänsä, että ap mollaa eksiä? Hän antaa konkreettisia neuvoja, miten elää parisuhteessa uuden puolison kanssa, jolla on hankala ex-puoliso. Näitä ikävä kyllä on, kuten myös hankalia nykyisiä puolisoita. Kaikki ap:n antamat neuvot voin allekirjoittaa sataprosenttisesti - ne ovat toimineet meilläkin.

        Yhteenvetona näihin ex-nyx -keskusteluihin voin ainoastaan todeta, että fertiliteetti ja äo eivät näytä korreloivan. Valitettavasti.

        Ja tähän jatkoksi voikin sitten vapaasti kirjoitella lisää huutomerkkejä ja huhhuhhia.


    • kaiken

      mitä kirjoitat. Kaikki ei vaan ole niin yksinkertaista. Itse olen työpaikassa, jossa työtovereinani on mieheni exän ystäviä.
      Jos kerron jotain perhe-elämästämme, niin jopa sana kulkeutuaa exän korviin, mukavasti muunneltuna!

      Yritän pysyä erossa mieheni exäxtä, mutta hän muistuttaa olemassaolostaan säännöllisesti.

      Olen yrittänyt huolehtia lasten eduista, seuraus: haukkumiset siitä että puutun lasten elämään!

      Ihan oikeasti haluaisin elää perheeni kanssa rauhassa, valtavasti energiaa vie exän pitäminen poissa elämästämme ( ps. hänellä itsellään ei ole uutta puolisoa )

    • sineraalia

      EI SEN TARVI TIETÄÄ MITÄÄN. LAPSET KERTOO ITE..
      JA JOS SE SITTEN JOTAIN KYSYY VOI JOKAINEN PÄÄTTÄÄ MITÄ VASTAA.
      KAIKKI EIVÄT SUINKAAN KOSKAAN OLE AIKUISIA SAATI SITTEN SAMALLA TASOLLA.. EI ÄIDIT EIKÄ AINA ISÄTKÄÄN VAIKKA MIEHET MONESTI KÄYTTÄYTYVÄT PAREMMIN ON TIETENKIN OLEMASSA POIKKEUKSIA.

      MANIPULOIVIA TAPAUKSIA RIITTÄÄ JOPA AIKUISIA LAPSIA PANNAAN KYTTÄÄMÄÄN SEURAAVAN VAIMOKKEEN ASIOITA... SEMMOSTA SE VAAN ON.. LUULO EI OLE TIEDON VÄÄRTI..

      • niin haluu uskoa!

        Kaiken saa näyttämään miltä vaan, jos niinhaluaa, mutta tosia asiat ovat taas asia erikseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe