Ollaan menossa kummilasta tapaan helmikuussa Barahonan alueelle, matka on yhdelle päivälle liian pitkä lasten kanssa, joten yöpymis paikka pitää löytää. Joskus aiemmilla matkoilla etelärannalla yövyttiin San Pedro De Marcorisissa, siellä oli sellaisia luukkuja etten lasten kanssa uskaltaisi ajatellakkaan.
yöpymis vinkkejä
3
623
Vastaukset
- Dominicana
Pääkaupungissa on majoitusvaihtoehtoja vaikka kuinka; Maleconin isoista viiden tähden hotelleista vanhan kaupungin hieman pienempiin ja edullisempiin vaihtoehtoihin. Googlaamalla löytyy varmasti.
- Pirkko
Boca Chicaa.. ja siellä sellaista kuin Residencial el Candil http://www.comdata.nl/hotel-boca-chica-candil/index.html
Hotelli on siisti, turvallinen ja edullinen. Hotellin omisti aiemmin suomalainen mies, Petteri (terkkuja, jos luet tämän!) ja koko henkilökunta on mahtavaa, mutta vain espanjankielen taitoista. Boca Chicasta on matkaa capitaliin noin 40 km. Kylässä on myös muita pieniä, eurooppalaisessa omistuksessa olevia majoitusvaihtoehtoja.
Lasten kanssa kannattaa sitten illalla pysytellä poissa kylän pääkadulta, kylä kun on tunnettu koko maan seksiturismin keskuksena. Ranta on kyllä loistava muksujenkin peuhata... - vinkistä
Pirkko kirjoitti:
Boca Chicaa.. ja siellä sellaista kuin Residencial el Candil http://www.comdata.nl/hotel-boca-chica-candil/index.html
Hotelli on siisti, turvallinen ja edullinen. Hotellin omisti aiemmin suomalainen mies, Petteri (terkkuja, jos luet tämän!) ja koko henkilökunta on mahtavaa, mutta vain espanjankielen taitoista. Boca Chicasta on matkaa capitaliin noin 40 km. Kylässä on myös muita pieniä, eurooppalaisessa omistuksessa olevia majoitusvaihtoehtoja.
Lasten kanssa kannattaa sitten illalla pysytellä poissa kylän pääkadulta, kylä kun on tunnettu koko maan seksiturismin keskuksena. Ranta on kyllä loistava muksujenkin peuhata...Planin edustaja suositteli barahonassa joko Hotel Larimaria tai El gran marguizia, tiedä niistä ennenkun näkee... ens viikolla pitäis lähteä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483