Eli ilmoitin nyt ekaa kertaa saku-uroksemme, 2v tuonne tammikuun näyttelyyn. Häpeillen tunnustan, etten ole näyttelyssä koskaan edes käynyt. Tottelevaisuutta ollan oltu jonkun aikaa.
Mikä on siis pahinta mitä voi tapahtua näyttelyssä? Vinkkejä kaivataan, kiitos!
Jännittää!
8
1064
Vastaukset
- xande
Eipä kai siellä nyt mitään todella hirvittävää ainakaan toivon mukaan voi sattua ;)
- kehästä (arvostelusta) myöhästyminen.
- mahdolliset koirien väliset kähinät.
- koiran aggressiivisuus tuomaria/vieraita ihmisiä kohtaan, tosin tälläistä koiraa ei koskaan edes tulisi viedä näyttelyihin, mutta silti lähes joka näyttelyssä on koira/koiria jotka eivät osaa käyttäytyä ja puolustautuvat esim. hampaita katsottaessa puremalla :/
- Rekkareiden ja/rok.todistuksen unohtaminen kotiin, kun on ajanut näyttelypaikalle ensin sen 400km :D
eipä nyt muuta tule mieleen, otat vaan rauhallisesti ja harjoittelet kehäkäyttäytymistä, hampaiden katsomista jne.
onnea näyttelyihin! :)- ap...
meidän koira vetää muiden koirien perään, sehän tässä huolestuttaa. Ei se paha ole, mutta tosiaan vetää/satunnaisia haukahteluja päästelee kun törmätään ulkona koiriin. Ihmisiä tai koiria ei sinänsä pelkää....
- on...
jos koira kakkaa kehään...tai siis ihan luonnollistahan se on, mutta oon kerran joutunu sitä häpeemään.
Nähdään Kajaanissa!- kakkaaminen
lienee aika luonnollista, mitä sitä häpeämään. Ulkoiluttakaa ne koiranne juuri ennen kehää, mutta jos sinne kehään kuitenkin tulee pissi tai kakka, antakaa sen koiran tehdä asiansa rauhassa, enemmän hävettää jos tuomari joutuu neuvomaan että anna koiran kakkia. Asioiden hoitamisen jälkeen voi kehäsihteeriltä tai omalta kaverilta pyytää kakkapussia ja paperia ja korjata jäljet, joskus kehäsihteerikin voi auttaa.
- ap...
eli tiivistelmänä tämä olisi ei-toivottu kehään astuminen:
*Ensin tulisin myöhässä liput ja laput puuttuisivat. Mitkä rokotukset, mikä rekisteri?
(Leikitään että ne paperit olisivat viime tingassa löytyneet ryppyisenä perstaskusta ja saisimme jatkaa)
*Sitten koira räyhäisi muille ja purisi tuomaria.
*Lopuksi koira kakkaisi permannolle ja minä nykisin remmistä, jolloin siihenkin jouduttaisiin puuttumaan..
Arvosteluissa lukisi luonnollisesti että koiramme onkin sekarotuinen ja siltä puuttuu hampaita =/
Kiitos vastanneille!- reeeh
jos Turun näyttelyä tarkoitat minä 1v koirani myös tulossa ekakertalaisena=)et oo yksin =)
- ap...
reeeh kirjoitti:
jos Turun näyttelyä tarkoitat minä 1v koirani myös tulossa ekakertalaisena=)et oo yksin =)
sinnehän me, siellä nähdään!
- Sisu-haukku
Hih...ideaali debyytti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3716687Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483906Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava341490Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard361256Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2131150- 981101
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue18976- 56966
Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t80948- 56896