Kaupunkilaiset käykää ihastelmassa kaunista näkymää,kun Sundi on runsainen vesineen oikea joki!Ilta hämärässä se on kuin Tonava joka hiljaa virraten kohti valtamerta kohisten pauhaa Esson kohdalla.Tosin Sundi ei virtaa kahdeksan eri valtion läpi.Mutta mukava näky meille Kokkolalaisille.
Todella mainiota
meloja ll
5
510
Vastaukset
- Ex-meloja
Kyllä se melkein menee kahdeksan valtion kautta:
Linnusperä
Ventus
Måttis
Keskusta
Hollihaka
Pikiruukki
Halkokari
Suntinsuu- puskanraivaaja
Ja sivuhaara tulee Isokylästä.On se todellinen luonnonihme.Lienee virkamiesten saamattomuutta,ettei Suntille ole saatu EU rahaa.
- pumppaamolle olle
Onpa hieno näky.Vettä valtaisasti.Joko kaupungintalon kellari on täynnä?
- ja vielä
kerran HAH!!!!
- Anonyymi
Mitä naurat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17597- 36516
- 25505
- 46496
- 43492