Ostin gynocaps emätinpuikkoja. Ohjeessa sanotaan, että yksi puikko aamuin illoin. Mut pitääkö mun laittaa se koko puikko sisään, mutta miten saan sen aamulla pois?? Puikon sisällä on jtn jauhoa. oon ehkä vähä tyhmä, mut vois ohjeissa olla kuitenkin vähä selvemmin ohjeet muutenki ku että yks puikko aamuin ja illoin.
GYNOCAPS
Ei kaikkea voi tietää...
2
821
Vastaukset
- juujuu
Itsekin olen noita kapseleita käyttänyt. Joo..yksi sellainen sisään. Se sulaa siellä ja sitten valuu pois. Ite oon käyttänyt niitä vaan iltaisin nukkumaan mennessä, että ne pysyis sisällä mahd.pitkään. Sit kun se valuu ulos, on se vähän sellasta kellertävää, samanväristä tahnaa, kun se jauhekin. älä sitä säikähdä.
Hyvin ne on ainakin mua auttanut. :) - totta...
et tosi tosi puutteelliset käyttöohjeet niitten mukana!! Mut saitki jo neuvot,toivottavasti auttaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 52768
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671