Ladyline

salille

Ladyline naisten kuntosalista kiinostuneet, myynnissä olisi jäsenyys ajalle tammikuu-huhtikuu h.45€/kk. Jäsenyydellä saat siis käydä rajattomasti kuntosalilla, jumpissa, hierontatuolissa ja solariumissa muita etuja. Normaalisti 55€/kk 100€ vuoden jäsenyys. Ota yhteyttä sähköpostitse [email protected]

8

1075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin .....

Joku paikasta tykkää juu!! Mut siirryin toiseen ja nyt tyytyväinen.

• niin.....................

Tein kans kerran virheen että liityin ja ei siinä mitään muuta mutta eivät sanoneet että siin' ollaan sitten vuosi kiinni..ja vielä joutuis heille maksamaan jos lähtee pois..oli ihan naurettavaa touhua,,ja hinnat on ihan pilvissää..hohhoijaa..

• saliako?
        niin..................... kirjoitti:

Tein kans kerran virheen että liityin ja ei siinä mitään muuta mutta eivät sanoneet että siin' ollaan sitten vuosi kiinni..ja vielä joutuis heille maksamaan jos lähtee pois..oli ihan naurettavaa touhua,,ja hinnat on ihan pilvissää..hohhoijaa..

tarkoitatte? Sinne en myöskään astu. Huono ja epäkohtelias palvelu. Asiakasta ei kunnioiteta.

• jumppaaja
        saliako? kirjoitti:

tarkoitatte? Sinne en myöskään astu. Huono ja epäkohtelias palvelu. Asiakasta ei kunnioiteta.

Aina kaikkea pitää moittia! Mielestäni olen saanut aina Ladylinellä hyvän vastaanoton, sekä rahoilleni vastinetta reippaan kuntoilun merkeissä jo usean vuoden ajan. Ei moittimista :)

• aina...
        saliako? kirjoitti:

.........hypätä pois aiheesta!ketjun aloittaja halusi vuokrata omasta jäsenyydestään 2 kk jollekkin eikä pyytänyt haukkumaan lady linea!täällä ei kans ikään pysytä aiheessa!eikä se oo kallis jos käy siellä aktiivisesti!reilu euron päivä!!!!

• vielä...
        aina... kirjoitti:

.........hypätä pois aiheesta!ketjun aloittaja halusi vuokrata omasta jäsenyydestään 2 kk jollekkin eikä pyytänyt haukkumaan lady linea!täällä ei kans ikään pysytä aiheessa!eikä se oo kallis jos käy siellä aktiivisesti!reilu euron päivä!!!!

vuokrata 4 kk!joku siitä kumminkin huomauttaa!

• Mainostajan oikeusko?
        aina... kirjoitti:

että joku haluaa vuokrata omasta jäsenyydestään.

Kyllä minä ainakin käsitin, että tuossa mainostetaan reteesti firman palveluksia.

Keskuteluissa ei saa
        "Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua"

• kirjoittaja
        Mainostajan oikeusko? kirjoitti:

että joku haluaa vuokrata omasta jäsenyydestään.

Kyllä minä ainakin käsitin, että tuossa mainostetaan reteesti firman palveluksia.

Keskuteluissa ei saa
        "Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua"

eli tiedoksi ettei tule väärinkäsityksiä tästäkin kuten näyttää jo tulleen.

Eli olen omasta jäsenyydestäni myymässä/vuokraamassa loppuajan 4kk. Syy siihen että "myyn" loppuajan pois ei ole ladylinessa vaan syy on ihan henk.koht. Ladylinesta ei voi ostaa vain muutaman kuukauden kestävää jäsenyyttä vaan on ostettava koko vuoden jäsenyys, jonka olen itse aikoinani ostanut, mutta en pysty nyt käyttämään sitä loppuun.

Itse olen tykännyt käydä kyseisellä salilla ja palvelussa ei mielestäni ole mitään vikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe