Onpas ollut hauska seurata tämän illan aikana näitä keskusteluja tästä tukiasiasta. Kaikki uskovat itse olevansa oikeassa ja toiset syyttelevät kilpaa toisiaan. Suurimmin ovat äänessä ne jotka eivät tiedä asiasta yhtään mitään eivätkä vaivaudu ottamaan asioista selvää. Päätökset on tehnyt demokraattisesti valittu eduskunta, jonka jäseniin on jokainen voinut menneinä vuosina vaikuttaa. On tietysti hyvä, että asioista keskustellaan, mutta ennen kuin syyttää nykyistä järjestelmää huonoksi, on syytä esittää parempi malli asioiden hoitamiseksi. Jos asioijin haluaa oikeasti vaikuttaa, ei netin keskustelupalstoilla ole mitään virkaa, päätökset tehdään josain aivan muualla. Ja ketä tämä demokraattinen toimintatapa ei miellytä, voi aivan vapaasti muuttaa tuonne itärajan taakse...
Heh heh...
5
365
Vastaukset
- sulla olla
pallo hukassa.
>>Päätökset on tehnyt demokraattisesti valittu eduskunta, jonka jäseniin on jokainen voinut menneinä vuosina vaikuttaa.- mmyo
olla pallo hukassa vähän itse kullakin...
- Hmmmm
mmyo kirjoitti:
>> On tietysti hyvä, että asioista keskustellaan, mutta ennen kuin syyttää nykyistä järjestelmää huonoksi
- mmyo
mmyo kirjoitti:
kannattaa muistaa että tässä ei ole kysymys siitä kuka päättää ja mitä eikä yksittäisistä sanavirheistä, joihin jokainen joskus sortuu, vaan huomattavasti laajemmasta ja moniulotteisemmasta asiasta kuin moni osaa edes kuvitella. Suosittelen edelleen tiedon hankkimista ja asiaan perehtymistä muualla kuin näillä foorumeilla.
- päättänyt
hakea jäsenyyttä? Tuet tulivat eu-politiikan mukana, näin se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01090- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,138847- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827