Oletko onnellinen yli neljäkymppinen?
Minä olen; terve, ihana mies, mukavat lapset, ystäviä, hyvä työpaikka ja vakaa taloustilanne. En voi valittaa ainakaan :)
Oletko onnellinen?
15
1005
Vastaukset
- nelikuutonen
Ihmisen elo täällä helvetin esikartanossa on paitsi tuskaa ja kärsimystä, myös totalitääristä vatutusta ja närästystä mikä ei lähde Rennielläkään.
- alkoholisoitunut, erakoitunut,lapseton, työtön, konkurssi kypsä ja piharuokintaa pelkäävä mies. Ei viitsi kehua retostella turhan takia. - IhmeSopa
elämä on ihanaa!
- Peräkammarin poika
Mopoilevat tanssitaitoiset poikamiehet ovat aina onnellisia. On mahtavaa kun on täydellinen elämisen vapaus.
- ikåisetkin voi
olla onnellisii vaikka on ohitusleikkaus juuri tehty.
Hehkutuksen keskellä muista yks asia ja muista se aina, yks puhelin soitto voi muuttaa kaiken - kikakakkonen
...kyllä koen voivani hyvin ja tasapainoisesti juuri nyt elämässäni sekä uskon tehneeni oikeita ratkaisuja.
Toivottavasti listasi ei kuitenkaan ollut se mittari, jolla onnellisuus mitataan? Onnellisuudesta nimittäin voisi spekuloida suuntaan tai toiseen mitä se kenellekin tarkoittaa. Joku voi jossakin iloita sateisesta joulukuusta saadakseen viemärinsä kaivettua ja naapuri narisee vieressä kun ei ole lunta. Näitä esimerkkejä riittäisi, joten varmasti ymmärrät mitä haen takaa :) - Puhurix
Ihana perhe, rakkaat lapset, hyvä avopuoliso ja lasteni isäpuoli, hyvä isä lapsillani, ihana koira, vuosikausia kestänyt epävakaa taloustilanne, joka on juuri korjaantumassa. Rauhaa sydämessä.
- lemnaminor
Olen onnellinen, sillä elämäni ei ole valmis ja minulla on vielä paljon toteutettavia toiveita :).
- luskella noin
pintapuolista omahyvää, joten siihen vastapainoksi.
Yksin elän ja erakoidun, viinillä ja oluella sumennan ajatuksen ja käyn levolle toivoen huomisen olevan helpompi.....olin minäkin joskus normaali kansalainen enkä uskonut 45v ikäisenä eläväni näin yksin.- lemnaminor
En anna oman elämäni suhteen periksi. Eikä kyllä sinunkaan pitäisi.
Kuppi hyvää kahvia tai teetä, kynttilä pöydälle, hyvää musiikkia. Kotini on linnani - ainakin minulle.
Erakoitumisen vastapainoksi jokin sellainen harrastus, josta todella pidät ja jossa saat samanhenkisiä kavereita.
Lämmin halaus ja yritä löytää niitä asioita, jotka voit toteuttaa ja nauttia. Niin minäkin teen :). - piudi
Rehellistä tekstiä ! Hiukan surullista , mutta "elämä on". Nyt vain miettimään sitä mahdollisuutta,että asioille voi kuitenkin tehdä jotain rakentavaa. Kaikkea mahdollista hyvää tulevaisuuteen Sinulle .
- piudi
Se on mukava kuulla,että joku on niin hyvin onnistunut kaikessa. Olen aidosti iloinen puolestasi. Itsellänikään ei mene , ainakaan nyt , hullummin. Perusasiat ok ja asenne tulevaan raiteillaan. Koskaan ei voi tietää,mitä huominen tuo,joten pientä varaa aina kannattaa pitää tuuletuksen suhteen. Tsemppiä loppuvuoteen ja kaikkea hyvää myös jatkoon :))
- .-viilaaja...
ja jokin muukin... :-D
kun kerrot itsestäsi, että olet terve, ihana mies. Harvemmin kuulee & näkee miehen kehuvan itseään termillä "ihana"...
Vai; kerroitko miehestäsi, joka on terve, ihana. Mites sun oman terveydentilan laita on ??
*repeen* Sori... - nelkytneljä
mutta netissä aamuyöstä. Kärsitkö unettomuudesta ?
- R.O.O.P.E
eipä tässä itselläkään valittamista.
- Animus
Kuka piru vieköön sitten syö niitä mielialalääkkeitä???
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1218454
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1415364Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333745Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1283582Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352624Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581552Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981547Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376