Eli meneekö mitään TV maksua jos ostan TV pelkästään pelaamista varten (Xbox) että ei oo liitetty antennia?
Tietoa kaivataan....
11
913
Vastaukset
- tietäjät
tv on nykypäivänä laite joka käy vastaanottimeksi kameralle,pelikoneille,tietokoneelle,erilaisille soittimille sekä internetin käyttöön joilla ei ole mitään tekemistä yleisradion kanssa.
ps voit katsoa kaupallisia kanavia ilman televisio lupaa sekä näitä uusia "maksu" kanavia- jake.......
Koska televisiossa on viritin, niin tv-maksu on maksettava. Se on yksi ja sama kattooko televisio-ohjelmia vai ei. TV-maksua maksetaan siitä, että on MAHDOLLISUUS katsoa televisioverkon ohjelmia.
- Tuntematon
jake....... kirjoitti:
Koska televisiossa on viritin, niin tv-maksu on maksettava. Se on yksi ja sama kattooko televisio-ohjelmia vai ei. TV-maksua maksetaan siitä, että on MAHDOLLISUUS katsoa televisioverkon ohjelmia.
Että varmaan ymmärtäny kysymystä jos ostan jostakin TV:n ja pistän siihen VAAN virtajohdon ja liitän siihen Xboxin ni ei varmaan pitäis mitn. maksaa ei ole edes TV antennia meillä katolla... !!!
- Tuntematon
jake....... kirjoitti:
Koska televisiossa on viritin, niin tv-maksu on maksettava. Se on yksi ja sama kattooko televisio-ohjelmia vai ei. TV-maksua maksetaan siitä, että on MAHDOLLISUUS katsoa televisioverkon ohjelmia.
Ette varmaan ymmärtäny kysymystä eli jos ostan käytetyn TV:n ja isken siihen virtajohdon ja liitän siihen Xboxin ja vaan pelaan ni eikait siitä pitäs maksua mennä ja ei meillä oo edes TV antennia katolla... Voiko virittimen poistaa ja paljonko se maksu muka ois?
- sen
Tuntematon kirjoitti:
Ette varmaan ymmärtäny kysymystä eli jos ostan käytetyn TV:n ja isken siihen virtajohdon ja liitän siihen Xboxin ja vaan pelaan ni eikait siitä pitäs maksua mennä ja ei meillä oo edes TV antennia katolla... Voiko virittimen poistaa ja paljonko se maksu muka ois?
virittimen poistaa alan liikkeessä mutta helpoimmalla pääset kun et avaa kyylälle ovea jos tulee rimputtelemaan ovikelloa.
- Tuntematon
sen kirjoitti:
virittimen poistaa alan liikkeessä mutta helpoimmalla pääset kun et avaa kyylälle ovea jos tulee rimputtelemaan ovikelloa.
Mistä ne voi tietää et oon ostanu TV:n pelkästään pelaamista varten ja eihän ne voi mitn hintaa pyytää ku ei ole edes televisio antennia eikä voi teeveetä kahtoo.. ??
- maksaa
Tuntematon kirjoitti:
Mistä ne voi tietää et oon ostanu TV:n pelkästään pelaamista varten ja eihän ne voi mitn hintaa pyytää ku ei ole edes televisio antennia eikä voi teeveetä kahtoo.. ??
Oletkos sä nyt ihan tosissas? Voihan sulla olla vaikka pöytäantenni, siinä ei mitään kattoantenneja katsos tarvita. Niinkauan kun sun telkassas se viritin on, (vaikka et yhtä ainoaa kertaa olisi koko toosaa edes avannut) vaatii viestintävirasto maksua maksettavaksi. Älytöntä...kyllä, mutta myös faktaa. Jos et tv-maksua halua maksaa,älä omista tv:tä tai sitten et avaa tarkastajille ovea tai ainakaan myönnä että sulla telkkari on.
- laista
1) televisiolla «televisio»-ohjelmistojen vastaanottoon ja seuraamiseen tarkoitettua laitetta tai laiteyhdistelmää; ja
2) television käyttämisellä «televisio»-ohjelmien vastaanottamista televisiolla taikka television pitämistä tai säilyttämistä siten, että se koska tahansa on vähäisin toimin käytettävissä «televisio»-ohjelmien vastaanottamiseen.
tarkoittaa, että jos sinulla on mikä tahansa laite, jolla on mahdollista/vähäisin toimin on mahdollista vastaanottaa televisiolähetyksiä ihan mistä päin maailmaa tahansa sinun pitää maksaa televisiomaksu.
Ja vähäisin toimin ei tarkoita sitä, että antennin hankkiminen olisi kovin suuri toimi.- kunhan
digiaika alkaa niin kannattaa hommata telkku jossa on analogiviritin niin saa rauhassa käyttää sitä koneen näyttönä tai konsolin päätteenä. Ei kyylällä ole paljon silloin sanomista vaikka päästäisi sisällekin.
- frage
mun tietääkseni menee,eihän sun sitä minnekään tarvitse ilmoittaa,mut jos tarkastaja sattuu tulemaan kylään voit joutua maksamaan,kaveri joutus maksamaan kun oli video viritetty tietsikkaan ja antennijohtoon,kannattaa tarkistaa yleltä
- Tuoppis
...voit jättää avaamatta oven ja jatkaa xBoxin pelailua, jos ovella on joku tuntematon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497