Ostin pelin Oblivion, vain koska se oli saanut vuoden parhaanpelin tittelin. Eli mitä tässä pelissä pitää tehdä, Kun olen jumissa linnan sokkeloissa ja olen huitonut niitä jättiläis rottia hengilta ja keräillyt kaikennäköistä roinaa. Olen myös saanut miekkoja ja kilpia, Myös muita aseita olen löytänyt.
Tässä on myös jotain taikoja, Eöi miten niitä käytetään kun joku örkki jossain yläällä tulittaa mua niillä taijoilla ja kävin kolkkaamassa sen mielalla kilpi suojana ja ukko jää paikoilleen johonkin kielekkeeseen ja ei liiku siitä mihinkään. Onko se jokin bugi, Vai olisiko mun myös pitänyt käyttää taikoja siihen.
Pelissä on myös huimasti niitä valikoita, Eli mitä sieltä pitää valita, Vai onko pakko valita mitään muutakuin aseita pelin edetessä.?? tällaisia asioita olisi että voisi nauttia pelistä.
Mitämieltä muuten itse olette pelistä.??
Terse..
Mitä tossa..
3
149
Vastaukset
- pelin alussa..
eli olen jumissa pelin alussa. Peli on xbox 360:lle.
- kertakaikkiaan
Taikojen käyttö sekä valikot selitetään käsikirjassa melko perusteellisesti. Älä luovuta! :)
Apua tehtäviin löytyy netistä, mikäli olet täysin jumissa, esim. http://guides.gamepressure.com/theelderscrolls4oblivion/ (monia muitakin sivustoja on)- kiitos..
Onhan se kun pääsi ulos linnasta, Niin rupes grafiikka hyppiin silmille. Niin mahtava graffa ja pikkasen laajapeli muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3066057Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483576Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462750"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242151Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol981709- 661150
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua801024Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni140930Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10908Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11864