Eli kiinnostuneille kerron että kyseisen pelin saa tilattua kolmella eri hinnalla.
1) Jamban joulukalenterista. Itse tilasin sieltä, hinta 2 euroa. Lähetin viestin JOU2 numeroon 173017. Paluuviesteissä kestää hetki. Kun on saanut peliviestin kannattaa lopettaa tilaus ellei halua jokapäivä yhden tuotteen 2 eurolla, lopetusohje paluuviesteissä. Joulukalenterimainos pyörii ainakin MTV:llä (Music TV) Joulun jälkeen tuskin kannattaa tätä enää havitella.
2) Tästä linkistä, yksittäin, ilman pakettia hinta 4€, jos joulu ehtii lipua huomaamatta ohitse :D http://order.jamba.fi/jow/order/sms/order_sms.do?XY=F2HD0RXLdt!2141177498
3) Paketin kanssa, lisätietoa www.jamba.fi
Pelin koko 261kt.
Kertokaa toki jos haluatte lisätietoa pelistä ja jos teillä on ko. peli tai hankitte sen että mitä tykkäätte. :)
Sims 2 kännykkäpeli
tytte_84
2
265
Vastaukset
- tytte_84
En ota mitään vastuuta tilauksista. Kannattaa varmistaa vielä Jamban (www.jamba.fi) sivuilta ennen kuin tilaat, tosin en löytänyt sieltä joulukalenterista mitään. Mutta musateeveellä tosiaan pyörii se joulukalenterimainos. Laitoin vain ohjeet joilla itse tilasin. Huom. ennen itse peliviestiä tulee muistaakseni 2 viestiä ja niissäkin kestää joten odotelkaahan rauhassa :)
- Kirppu_
Minun mielestäni The Simssiä ei kannata hankkia kännykälle, koska se on aivan surkea.. mutta omapahan on valintanne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904