http://www.freewebs.com/simoleonsimiz/
Voisiko joku ystävällinen arvostella nuo sivut.
Arvostelu
9
464
Vastaukset
- tytte_84
Hienot sivut sinulla! Hyvä että ovat yksinkertaiset!
Ainoa mitä suosittelisin, on että muuttaisit tekstinväriä hiukan tummemmaksi, silloin helpommin luettavissa. Muuten oikein hyvät kaikin puolin. Kivaa jatkoa sinulle sivujesi kehittelyn parissa, hyvältä näyttää, tsemppiä!! :) - SLander
Fontin väri saisi olla tummempi. Freewebsin palkki tuolla ylhäällä hieman laskee tasoa ja raivostuttaa. Mutta sitä on varmaankin lähes mahdoton ottaa pois. Jos teet sivut suomeksi, niin miksi laitat tuohon valikkoon lontoon murretta? Eipä siinä muuta kuin kehittämään lisää noita sivuja.
Ai niin. Tuossa Lisäosat kohdassa on hieman virheellistä tietoa. EA:n Sims2 sivujen mukaan, kyseiset SimsStoriesit ovat itsenäisiä pelejä, eivätkä laajennuksia.
No mutta tämmöstä palautetta. Jatka samaan malliin :D - mielipiteitä.
"Tervetuloa minun sims-sivuille" ei ole kieliopin mukaisesti sanottu ja ottaa ainakin mulla heti kielikorvaan ja pahasti. Osaisitko korjata tuon?
Minusta myös saisit pitää sivustoa kokonaan suomenkielisenä. Englanninkielisyys tekee tästä jotenkin "halvemman" oloisen.
Sivujen ulkonäköä pitäisi myös hioa. Nyt niistä puuttuu särmää ja ovat kovin valjut. Tämä ei houkuttele tutkimaan, mitä sivuilta löytyy. Pidä sivut silti jatkossakin yksinkertaisina ja melko vaaleina.- Miniskidi
Yritän korjata kaikki nuo.
- SLander
Miniskidi kirjoitti:
Yritän korjata kaikki nuo.
Näyttää jo huomattavasti paremmalta. Mutta silti riittää hiottavaa mm. ulkoasun kanssa. Kyllä se siitä pikkuhiljaa.
- Nenniikka
Joku mainitsikin tuosta kirjoitusvirheestä...se kannattaisi korjata.
"7.12.2006
Tervetuloa (minun) sivuilleni. Tämä sivu perustuu Sims pelisarjaan.
Sivuille on tulossa elokuvia, ladattavaa, koodeja, kuvia ja paljon muuta."
Minun- sanan voi ottaa tuolta kokonaan pois, koska ni- pääte ilmaisee jo omistusmuotoa, sen tähden minun- sanaa ei tarvitse. esim. sivuilleNI, sivuilleSI, sivuilleEN... jne.
Muuten kivat sivut :) - sims1
noo...pidin siitä vuodenaika lisäri jutusta.
ok
koodit otan talteen
onko niitä enempää????- Simiz
Oo enempää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2755781Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki373356Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432607"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2202092Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol741614- 641037
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77971Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9835Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123833Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10778