En ole nyt vauvaa vielä yrittämässä, kunhan yritän tarkkailla kropan palautumista ja kierron tasaantumista keskenmenon jälkeen. Eilen illalla alkoi kova jomotus alavatsalla, enemmän vasemman munasarjan kohdalla. Pelästyin ensin että onko tullut joku tulehdus, mutta aamulla ajattelin kokeilla kaapista löytyneellä ovistestillä olisiko nyt SE aika, ja kaksi viivaa tuli. Kumpikaan viiva ei ollut ihan täydellinen ja vahva mutta keskenään olivat kyllä suunnilleen yhtä vahvat. Onko teillä kokemusta että ovistesti voisi huijata ja näyttää ihan mitä sattuu, vai onko mulla nyt tosiaan kierto niinkin hyvällä mallilla että ovis olis tapahtumassa? Tai olisiko ovis jo menossa ohi niin ettei testi enää näyttänyt kovin selkeitä viivoja? :)
Huijaako ovistestit?
2
459
Vastaukset
- samppinen82
ollut ihan liian kauan poissa täältä, sillä tavalla säännöllisesti, koska olin ihan tietämätön että sulle on tullut keskenmeno? Olen kauhean pahoillani...
Tää ei nyt liittynyt mitenkään sun kysymykseen, mutta jotenkin yllätyin ja oli pakko kertoa, että olen pahoillani... - Hmmmmmm....
Mutta.. Mä tikuttelin ovista myös, clomi-kierrosta kylläkin. Ja sain tiistaina kaksi yhtä vahvaa ja siitä kierrosta siis raskauduin. MUTTA, raskausviikot kertoo (alkuraskauden ultran mukaan määritelty), että hedelmöitys oliski tapahtunu VASTA lauantaina!!
Eli ne tosin näyttää näköjään aika paljonki ennemmin oviksen, siis mulla ainakin! Mulla oli kans sillon ma-ti mahakipua, eli oletin, et ovis olis ollu niiden aikaan..ku loppuviikosta ei ollu kertakaikkiaan mitään tuntemuksia.
Ja se, et viivat oli haaleet, siis molemmat, kai tarkottaa vaan et virtsa oli laimeeta. Kun niitähän verrataan vaan keskenään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2642404Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."712383- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis431406Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999