Mac on saatava

mäkkiä kehiin

Terve!

Nyt pitäisi löytää iMac/G4, mikä Mac? edullisesti. Olen Windowsin käyttäjä ollut, mutta paska mikä paska."Paska myy"...

Millaisella hinnalla iMac kannataisi hankkia ja miten on jos tarvitsen konetta sekä 3D-mallinnukseen, että vaativaan kuvankäsittelyyn?
Onko dualcoresta selkeästi etua?

Kaiketi jokin köykäisempikin kävisi? Hinta saisi olla siinä hieman tonnin ylimenevällä puolella.
Mites sitten softat? Ihan helvetin kallista vai kuinka...

Olisiko jollakin teistä/teidän tutulla tai kaverilla myytävänä?
Olisiko ehdottaa kohtuuhintaista jälleenmyyjää vai kannattaisiko kone hommata ulkomailta?

Rehellisiä vastauksia odotellen vaikka kusettetuksi tulinkin -Windowsin takia.

Kiitos jo etukäteen vastauksestanne!

6

1389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jason-blue

Hopeisenomenan ja Omenamehun myydään-palstoilla on käytettyjä.

Suosittelisin 24" iMacciä, mutta menee budjetista vähän yli. 17" versio mahtuu budjettiin.

Tosin 20"-malliin saa 256Mt VRAMmia, kun 17"-mallissa maksimi on 128Mt. Ihan 3D:tä ajatellen, kun en tiedä kuinka vaativia juttuja teet.

Softat on saman hintasia kuin Windows-versiotkin. En tosin tiedä millä teet 3D:tä. Maya taitaa olla Mac-alustalla suosituin.

Hopeisessa omenassa voit saada, ehkä parempaa apua kuin tällä palstalla. Täällä ei ole kuin vakiotrollit.

G4 iMacit on jo aika paljon vanhempia kuin nykyiset intel-koneet.

• huutonetistä
      • osta intel

Ei kannata ostaa enää PPC-koneita tuolla hintaa. Uusi Intel iMac on halvempi ja vähintään yhtä tehokas.

• 1stMacFinn

Tuossa on kuitenkin kyseessä PowerMac, jota ei voi suoraan verrata iMacciin. Muistia ja levytilaa on runsaasti sekä laajennuskorttipaikkoja. Määrätyissä tehtävissä sillä on ratkaiseva merkitys.

Tietysti, jos käyttöösi riittää iMac, tilanne on toinen.

• jason-blue

Kyllä toi iMacin pätkii 3D-hommissa ja kun hintakaan ei oo paha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe