ohjekirja nettisivu

toopeCS2

on varmaan kysytty jo moneen kertaan mutta mun oon aloittelija, niin tiedustelen nettisivuja jossa on toi photoshopin screen kuva ja n sekitykset suomeksi, ja miten ne toimii.

SIIS CS2

7

728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

      Mitä, eikö käyttöohjetta ollutkaan siinä mukana? Olis varmaan kannattanut ostaa vaikka Photoshop Elements, se ei paljon maksa...

      • tooCS2

        siksi juuri kysynkin asiaa!


    • Borkkas

      En halua olla tötterö, mutta vaikeeta noita on suomeksi on löytää. Riippuen kokonaan jos joku innokas yksityishenkilö on tuhlannu aikaansa kääntämiseen. Ei noita kännöksiä tahataassa tehä. Vaan kyllä se riippu ihan henkilön hyvämielisyydestä. Niin googlaille vaan eteenpäin.

      • toopeCS2

        ..koska esim noi´ta HTML -tietoja on aikakin paljon netis..


      • kumma.
        toopeCS2 kirjoitti:

        ..koska esim noi´ta HTML -tietoja on aikakin paljon netis..

        Minä ostan Photarin ja siihen käyttöoppaita tonnilla. Miksi minä tekisin ilmaiseksi nettisivun, jossa on se sama tieto minkä minä olen koulutuksella, rahalla ja pitkällä ajalla koonnut?


    • aaH

      Kirjastosta löytyy vaikka miten paljon photoshop-kirjoja suomen kielellä. Paljon mukavampikin opetella kun ei tarvitse kokoajan olla vaihtamassa selaimen ja photoshopin välillä.

      Tässä muutamia mitä voisin vaikkapa suositella alkuun:

      Pasi Kainulainen - Photoshop: velhon käsikirja (nimestään huolimatta kirja on tarkoitettu aloittelijoille ja työkalut yms. esitellään melko kattavasti)

      Juha Kaukoniemi - Photoshop CS 2: kuvankäsittely (En ole tätä itse lukenut, mutta muut saman sarjan kirjat ovat ainakin selkeitä ja helppolukuisia)

      Sitten kun työkalut ja käyttöliittymä on hallussa, niin suosittelen tutustumaan Scott Kelbyn kirjoihin. Lähinnä erilaisia vinkkejä ja ohjeita, miten erilaisia efektejä yms. toteutetaan.

      Myös vanhemmista versioista kirjoitetut kirjat on täysin käyttökelposia, ainakin alkuun.

      http://www.good-tutorials.com/

      Tuolta löytyy myös englanninkielellä paljon ohjeita photoshoppiin, mutta suosittelen ehdottomasti kävelemistä kirjastoon. Varsinkin jos haluat suomenkielisiä ohjeita. Niitä ei kovin paljon netistä löydä.

      • nimetön.

        "http://www.good-tutorials.com/

        Tuolta löytyy myös englanninkielellä paljon ohjeita photoshoppiin, mutta suosittelen ehdottomasti kävelemistä kirjastoon. Varsinkin jos haluat suomenkielisiä ohjeita. Niitä ei kovin paljon netistä löydä."

        Ohjeiden mukaan tekeminen auttaa Photoshopin opiskelussa, eli kun yrittää tehdä ohjeiden mukaan kuvia, niin samalla oppii laajasti eri työkalujen käyttöä, työskentely tekniikoita ja kikkoja. Kannattaa siis ehdottomasti yrittää tehdä ohjeiden mukaan harjoituksia.

        Ja apua Photshoppiin kannattaa kysellä:

        http://photoshoppari.netforce.fi/

        (Sivuilla myös tutoriaaleja Suomeksi)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe