ohjekirja nettisivu

toopeCS2

on varmaan kysytty jo moneen kertaan mutta mun oon aloittelija, niin tiedustelen nettisivuja jossa on toi photoshopin screen kuva ja n sekitykset suomeksi, ja miten ne toimii.

SIIS CS2

7

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Mitä, eikö käyttöohjetta ollutkaan siinä mukana? Olis varmaan kannattanut ostaa vaikka Photoshop Elements, se ei paljon maksa...

• tooCS2

siksi juuri kysynkin asiaa!

• Borkkas

En halua olla tötterö, mutta vaikeeta noita on suomeksi on löytää. Riippuen kokonaan jos joku innokas yksityishenkilö on tuhlannu aikaansa kääntämiseen. Ei noita kännöksiä tahataassa tehä. Vaan kyllä se riippu ihan henkilön hyvämielisyydestä. Niin googlaille vaan eteenpäin.

• toopeCS2

..koska esim noi´ta HTML -tietoja on aikakin paljon netis..

• kumma.
        toopeCS2 kirjoitti:

..koska esim noi´ta HTML -tietoja on aikakin paljon netis..

Minä ostan Photarin ja siihen käyttöoppaita tonnilla. Miksi minä tekisin ilmaiseksi nettisivun, jossa on se sama tieto minkä minä olen koulutuksella, rahalla ja pitkällä ajalla koonnut?

• aaH

Kirjastosta löytyy vaikka miten paljon photoshop-kirjoja suomen kielellä. Paljon mukavampikin opetella kun ei tarvitse kokoajan olla vaihtamassa selaimen ja photoshopin välillä.

Tässä muutamia mitä voisin vaikkapa suositella alkuun:

Pasi Kainulainen - Photoshop: velhon käsikirja (nimestään huolimatta kirja on tarkoitettu aloittelijoille ja työkalut yms. esitellään melko kattavasti)

Juha Kaukoniemi - Photoshop CS 2: kuvankäsittely (En ole tätä itse lukenut, mutta muut saman sarjan kirjat ovat ainakin selkeitä ja helppolukuisia)

Sitten kun työkalut ja käyttöliittymä on hallussa, niin suosittelen tutustumaan Scott Kelbyn kirjoihin. Lähinnä erilaisia vinkkejä ja ohjeita, miten erilaisia efektejä yms. toteutetaan.

Myös vanhemmista versioista kirjoitetut kirjat on täysin käyttökelposia, ainakin alkuun.

http://www.good-tutorials.com/

Tuolta löytyy myös englanninkielellä paljon ohjeita photoshoppiin, mutta suosittelen ehdottomasti kävelemistä kirjastoon. Varsinkin jos haluat suomenkielisiä ohjeita. Niitä ei kovin paljon netistä löydä.

• nimetön.

"http://www.good-tutorials.com/

Tuolta löytyy myös englanninkielellä paljon ohjeita photoshoppiin, mutta suosittelen ehdottomasti kävelemistä kirjastoon. Varsinkin jos haluat suomenkielisiä ohjeita. Niitä ei kovin paljon netistä löydä."

Ohjeiden mukaan tekeminen auttaa Photoshopin opiskelussa, eli kun yrittää tehdä ohjeiden mukaan kuvia, niin samalla oppii laajasti eri työkalujen käyttöä, työskentely tekniikoita ja kikkoja. Kannattaa siis ehdottomasti yrittää tehdä ohjeiden mukaan harjoituksia.

Ja apua Photshoppiin kannattaa kysellä:

http://photoshoppari.netforce.fi/

(Sivuilla myös tutoriaaleja Suomeksi)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2127
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2042
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1561
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1372
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1339
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      855
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      90
      727
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      717
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      688
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      653
    Aihe