Olen poistanut vioittuneita korkkilaattoja lattiasta, ja irrottaessa tietysti lähti tasoitteet mukaan. Olen paikannut kolot lattiatasoitteella ja yrittänyt hioa niitä hiertokivellä. Koska toisaalta pienimmät korjausalat ovat yhden laatan kokoiset eli 300 x 300 mm ja yksi isompi, noin 1,5 neliön kokoinen, ei lattiahiomakonetta voi käyttää. Onko epäkeskohiomakone käypänen tuohon hommaan? Hiertokivellä Joulu ehtii tulla ja mennä, ennen kuin lattia on niin tasainen, että pääsen liimaamaan uudet laatat.
Betonilattian hionta
3
1193
Vastaukset
- korjattava
Miksei se epäkeskokone, jos vaan saat siihen jostain betonin hiontaan tarkoitetun hiontavälineen. Paperi tylsyy hetkessä, eikä siis käytännössä toimi.
Nopeammin ehkä laittaisit koko lattian uusiksi, tuollaiset paikkaukset on hankalia ja lopputulos ei välttämättä tyydytä.. - 111222333
Noita on helppo hioa käsin ja paperiksi karkeus 40 joka on tarkoitettu esim. parketin hiontaan.
Hyvin lähtee...paljon paremmin kuin sillä kivellä. - Kiiltohionta5
Kivipintaisten lattioiden kiiltohionta tekee lattiasta helposti puhdistettavan, esteettisesti komean ja erittäin kestävän. Hionnan avulla kivilattiaan saadaan samalla myös likaa, vettä ja öljyjä hylkivä sekä 100% pölyä sitova pinta. Kiiltohiottu pinta on helppo pitää puhtaana ja esimerkiksi renkaiden jäljet voidaan puhdistaa helposti peruspuhdistuksella.
Tutustu: http://www.kiiltohionta.fi/lattian_kiiltohionta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718