Olen poistanut vioittuneita korkkilaattoja lattiasta, ja irrottaessa tietysti lähti tasoitteet mukaan. Olen paikannut kolot lattiatasoitteella ja yrittänyt hioa niitä hiertokivellä. Koska toisaalta pienimmät korjausalat ovat yhden laatan kokoiset eli 300 x 300 mm ja yksi isompi, noin 1,5 neliön kokoinen, ei lattiahiomakonetta voi käyttää. Onko epäkeskohiomakone käypänen tuohon hommaan? Hiertokivellä Joulu ehtii tulla ja mennä, ennen kuin lattia on niin tasainen, että pääsen liimaamaan uudet laatat.
Betonilattian hionta
3
1235
Vastaukset
- korjattava
Miksei se epäkeskokone, jos vaan saat siihen jostain betonin hiontaan tarkoitetun hiontavälineen. Paperi tylsyy hetkessä, eikä siis käytännössä toimi.
Nopeammin ehkä laittaisit koko lattian uusiksi, tuollaiset paikkaukset on hankalia ja lopputulos ei välttämättä tyydytä.. - 111222333
Noita on helppo hioa käsin ja paperiksi karkeus 40 joka on tarkoitettu esim. parketin hiontaan.
Hyvin lähtee...paljon paremmin kuin sillä kivellä. - Kiiltohionta5
Kivipintaisten lattioiden kiiltohionta tekee lattiasta helposti puhdistettavan, esteettisesti komean ja erittäin kestävän. Hionnan avulla kivilattiaan saadaan samalla myös likaa, vettä ja öljyjä hylkivä sekä 100% pölyä sitova pinta. Kiiltohiottu pinta on helppo pitää puhtaana ja esimerkiksi renkaiden jäljet voidaan puhdistaa helposti peruspuhdistuksella.
Tutustu: http://www.kiiltohionta.fi/lattian_kiiltohionta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131166- 2231156
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2581001Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81959- 141940
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179923Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15879- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33772