Kuunteleteko joitain bändejä salaa, mistä tiedätte että kaverit nauravat teille, jos tietäisivät että kuuntelette sitä? Mulla ainakin on. Haluisin tietää mitä bändejä?
Nolo-bändejä?
6
415
Vastaukset
- ei enää
Ennen en kehdannut myöntää kuuntelevani Antti Tuiskua, mutta kun olen oppinut myöntämään asian ja huomannut ettei siinä ole mitään pahaa olen enemmänkin helpottunut. Olen huomannut etten olekkaan ainut kaveripiirissäni joka kuuntelee Antti Tusikua. Osa tietysti nauraa ja "pilkkaa" muttei tosissaan. On helpompaa kun kaverit tietävät musamakuni, jokaisella on erilainen maku ja niin saa, ja täytyykin olla. Siitä tulee olla ylpeä :) Tyttö 90
- maila.mielonen
kuuntelen Backstreet Boys:iä aina kun jumppaan tai tekee mieli herkistellä... Siinä on hyvä rytmi ja sanat koskettaa. Muuten kuuntelen tavallista poppii tai vähän rankempaa, esim. Stratovariusta tai Nickelbackii.
- Minä vain
maila.mielonen kirjoitti:
kuuntelen Backstreet Boys:iä aina kun jumppaan tai tekee mieli herkistellä... Siinä on hyvä rytmi ja sanat koskettaa. Muuten kuuntelen tavallista poppii tai vähän rankempaa, esim. Stratovariusta tai Nickelbackii.
Kuullostaa hyvältä, jokaisella oma maku ja mielestäni sinun musamaussasi ei ole mitään vikaa, rohkeasti vain esille. Muutkin voivat peitellä musamakuaan mutta kuuntelevat jotain tiettyä kaveripiirin takia, haluavat olla mukana jengissä sen avulla, mutta eihän sillä oikeasti ole mitään väliä, enemmän tulee juttua kun ei ole vain se yksi ja ainut musiikki jota kuunnella ja josta puhua :)
- maila.mielonen
Minä vain kirjoitti:
Kuullostaa hyvältä, jokaisella oma maku ja mielestäni sinun musamaussasi ei ole mitään vikaa, rohkeasti vain esille. Muutkin voivat peitellä musamakuaan mutta kuuntelevat jotain tiettyä kaveripiirin takia, haluavat olla mukana jengissä sen avulla, mutta eihän sillä oikeasti ole mitään väliä, enemmän tulee juttua kun ei ole vain se yksi ja ainut musiikki jota kuunnella ja josta puhua :)
Olen saanut jo kuunnella kettuilua siitä että kuuntelen Michael Jacksonia. No totta puhuen sanokoot kaverit mitä tahansa, niin mie tuun aina tykkäämään Michaelista. Enkä sitä rupea peittelemään...
- mutta ´´
teininä salasin pitäväni the doorsin musiikista.
muut kuunteli kaikkea teknoa ja semmosta ja mulla vaan sytytti joku 60 luvun musa.nykyisin kyllä häpeäisin niitä teinipoppeja enemmän kuin doorsia.
tai oikeastaan en häpeäisi sillä eihän omaa makua tarvi hävetä,se on osa meidän persoonallisuutta.- maila.mielonen
se niinki. En tietenkään kavereitten läsnäollessa kuuntele mitään, mistä muut ei tykkää. Mut kerran kun jätkäkaveri oli meillä viikonlopun, ni sit sunnuntaina kysyin et voisko kuunnella Michaelii... Ja monta kertaa on käyny niin et kaverit olevinaan inhoo jotain ja sit ku pistää soimaan jonku biisin, mitä ei ole radiossa soitettu, eikä kaverit sitä tunnista, ni ne onkin tykänny siitä biisitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454930Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493709Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201791Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525