Kuulin juuri kummia: Ettei Amsterdamin lentokentältä pääsisi pois koneen vaihtojen välillä vaikka vaihtoväli on 9 tuntia. Pitääkö meidän ihan oikeesti notkua tuo väliaika siellä kansainvälisellä puolella vaikka tarkoitus oli lähteä tuossa välin kaupunkia katsomaan? Tietääkö joku miten tuo oikeesti on vai puhuiko tuttumme lämpimiä. Hän oli matkalla viime kesänä ja määränpää U.S.A ...josko se olisi vaikuttanut asiaan.
A:dam -poistuminen kentältä?
6
1169
Vastaukset
- xxxxx
Kyllä pääsee.
- xxx...
Eiku menox!
Muista palata ajoissa!
- naurata!
Sä se jaksat esittää mitä kysymyksiä milloinkin....joka päivä uusia kysymyksiä...hahah....Minä puolestani kysyn,koska sinulla on edes aikaa lentää kun olet suomi24 riippuvainen - ja pahasti.
Mutta sitten totuuteen:Kaikilta kentiltä ihminen pääsee ulos juuri silloin kun itse haluaa - eikä takaisin tarvitse palata jos jostain syystä ei itse halua.Siitä mennään mistä on tultukin,eli OVESTA!
Seuraavaksi voisit kysyä vaikka:Onko totta....siis todellakin onko totta....voiko siis olla totta,että Frankfurtin kentällä eivät wc:t ole niiden matkustajien käytössä,joiden koneiden vaihtoaika on enintään 2 tuntia.Siis onko totta...voiko tämä todellakin olla totta?Tätä siis ihmettelen,että onko totta ja ilmoitetaanko asiasta jokaisen matkustajan omassa tv-ruudussa?- Koneen vaihtaja.
Käyppä pikaisesti pilleripurkilla niin rauhoitut ja heräät tähän maailmaan (pahvi).
- keräysastia (plastiikkia)
Koneen vaihtaja. kirjoitti:
Käyppä pikaisesti pilleripurkilla niin rauhoitut ja heräät tähän maailmaan (pahvi).
Pahvi on parasta hyymettä.
- EUu
Toki pääsee, jos on sellaisen maan kansalainen, joille on vapaa pääsy Alankomaihin tai sitten tarvii viisumin. Ehkä tuttavasi ovat HinkuVinku-maiden passinkantajia???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m734405Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513140
- 402628
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231996
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715