Kävin

Lääkärissä

Meillä vauvan "teko puuha" kestänyt 6kk:tta, ja yleensähän on se vuosi yrittämistä ja sitten hoidot, mutta päätin varata ajan ja sainkin. lääkäriä huijasin että vuosi takana. Hän tuon "röörin" eikä mitään hälyttävää mulla vain sen verran pitkä "rööri" ettei välttämättä ihan helpolla nuo siittiöt ui=) Mutta kävin verikokeissa myöskin ja huomenna saan tulokset. Eli varatkaa ihmeessä aika vain lekuriin riippumatta onko vuosi tullut umpeen.
Itsllä ainakin olo helpottui kummasti vaikka verikokeiden vastauksia oottelen huomiseen.

plussatuulia kaikille ja hyvää joulun odotusta=)

10

983

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

aattelitkos että se huijaaminen vie hoitoresursseja niiltä jokka on oikeesti jo yrittäny sen vuoden ja odottelee hoitoihin pääsyä...? Törkeetä mun mielestä!!

• mieltä

Onhan se kiva kun itselleen saa hyvän mielen, vaikka mitään hätää vauvayrityksessä ei vielä oikeesti olekaan kun vasta puoli vuotta yritetty. Entä ne joilla oikeesti on ongelmia ja vaikka totuuden kertovat niin silti eivät hoitoihin heti pääse?!

• minäkin!
        mieltä kirjoitti:

Onhan se kiva kun itselleen saa hyvän mielen, vaikka mitään hätää vauvayrityksessä ei vielä oikeesti olekaan kun vasta puoli vuotta yritetty. Entä ne joilla oikeesti on ongelmia ja vaikka totuuden kertovat niin silti eivät hoitoihin heti pääse?!

Pitäisi ihmisen ajatella muitakin! Mutta hyvä, ettei ongelmia ollut...

• sopiva vanhemmaks?

Pitäsköhän sun kuule miettiä vielä uusiks sitä vanhemmaks ryhtymistä, millä moraalilla sä edes niitä penskoja kasvatat ku itteki kusetat noin härskisti julkisia varoja??

Melkeen tekis mieli toivoo sulle että ainakin sen VUODEN saatkin vielä yrittää...

• Ongelma?

Kiitos viesteistä, mutta ei yhtään syyllinen olo jokainen toimii niin kun parhaammaksi näkee!!!

• samatilanne

Mitä sulle sanottiin ja mitä tehtiin? Hinta? Olitko ihan terv.kesk lääkärissä, gynellä vai yksityisellä? kaikki tieto tarpeen :)

• sama tilanne

Mitä sulle sanottiin ja mitä tehtiin? Hinta? Olitko ihan terv.kesk lääkärissä, gynellä vai yksityisellä? kaikki tieto tarpeen :)

• Minä myös...

Ja nyt raskaana. Tosin en huiputtanut ku 2 kuukaudella. Sen verran vajaa oli puolesta vuodesta. Oli sellanen tunne, et kaikki ei oo hyvin pilsujen jälkee, vaik menkat sään.

Yksityinen määräs clomit ja tsadaa, heti ekasta clomikierrosta plussat pärähti. Nyt rv 7 4 :) Näin pienestä se miulla oli kiinni ja yhtään ei kaduta. Tosin mulle ei mtn tutkimuksia tehty, vaan sain sen reseptin.

Varmaan olis saanu sen vuoden pakertaa, turhaan. Ku ei ovuloi, niin ei vaan ovuloi!

• yksityine.

yksityiselle voi mennä vaikkei ois yrittäny kuukauttakaan! Eri juttu sitte onko siinä järkee vai ei, maksaa itteensä kipeeks hätäilyllä ja malttamattomuudella..
        Jos oottaa muutaman kuukauden ni pääsee julkiselle. Oletan että ap. kusetti nimenomaa tätä edullisemman puolen lääkäriä, koska nehän ei tee yhtään mitään enneku se vuos täynnä.

• 4 vuotta yrittänyt

tuntea sitä syyllisyyttä koska jokainen tuollainen malttamaton, "mulle kaikki heti kun haluan"-ihminen vie ajan sitä oikeasti tarvitsevalta ja aiheuttaa turhia kustannuksia. Toivottavasti et opeta tulevaa lastasi valehtelijaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2731
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2441
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2359
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe