Saako nainen tienata enemmän kuin sinä? (Oletetaan nyt tietysti, ettet ole pummi ja toivo voivasi elää naisen kustannuksella)
Kolhiiko se egoasi, jos naisesi tienaa enemmän kuin sinä?
Entä jos nainen on hyvätuloinen ja hakee miestä, joka on vielä parempituloinen, onko nainen silloin mielestäsi pinnallinen tms?
Miehet kertokaas
9
665
Vastaukset
Minä olisin oikein iloinen, jos vaimoni olisi varkaaampi ja tienaisi enemmän kuin minä. Sehän vähentäisi minun taloudellista taakkaani. Minun pöhöttynyttä itsetuntoani ei naisen menestys hetkauta.
Kuka hyvänsä, jos hakee itseään parempituloista kumppania, on pinnallinen. Omillaan toimeentulemista on lupa toivoa, mutta enenpi menee ahneuden puolelle.- Valtion pelle
Olen ollut työelämässä 27 vuotta, niistä naimisissa liki 20 v. ja loppuajan - kuten nytkin - seurustellut, ja aina on "emäntä" ollut paremmin tienaava. Egoni ja kaikki siihen liittyvä ei ole siitä mitenkään kolhiintunut, eikä tuloeromme ole mitenkään arjessa näkynyt.
Mutta tuo toinen kysymys; onko se raha se määräävä ja tärkein tekijä, se kai siinä jotain merkitsee? - One_ball
Nainen saa tienata enemmän, jopa oma naiseni :) Eikä se edes vaadi kovin paljon. Akateeminen työtön ei löydä hyväpalkkaista työtä helposti :/ Tottahan se kolhii egoa, mut eiköpä tuo ole normaalia.
Jos nainen etsii miestä joka on itseään parempituloinen, niin... silloin hän vain käyttäytyy luonnollisesti. - scale
saisi, meillä kun on yhteinen rahatalous, niin lisä kelpaisi aina.
Mun itsetunto on sen verran hyvä, että koko kysymys on suorastaan koominen.
Jos kumppania etsitään kriteerinä raha, eikös se ole sitten prostituutiota, olkoonkin, että silloin ilotyttö olisi yksityiskäytössä? - dayum
Ei mitään väliä.
Mitä taas tulee tuohon, että nainen hakisi itseään parempituloista miestä, niin... miksi ihminen yleensäkään etsii itseään paremmin tienaavaa?
Onko palkkakuitin saldo joku laatustandardi ja onnellisen parisuhteen tae? Oikeasti?
Kyllä se taitaa lähes poikkeuksetta kertoa jostain, arvoista ainakin. Ja ehkä pinnallisuudestakin. Mitä enemmän, sitä parempi. Minun pöhöttynyt egoni ei ole riippuvainen naiseni lompakosta.
Mikäli lompakon paksuus on tärkein parinvalintakriteeri, niin jotain on vialla.- vili
vapaasti saa kriteerinsä vaatia. eipä siinä muilla ole paljon valittamista. ja mitä tulee enemmän tienaamiseen, ni todennäköisesti palkkansa on kovalla duunilla ansainnut...eli ego pysyy kolhimattomana
- ei ole
mitään tekemistä rakkauden kanssa.
Miehenä kuitenkin ajattelen niin, että oma talous on oltava aina kunnossa tai muuten tunnen itseni huonoksi mieheksi naiseni rinnalla,... siis sen naiseni, joka on vielä löytymättä..
Vastaus kysymykseen: Naisen varallisuudella tai tienaamisella ei ole väliä. Jos taas hyvä varallisuuteni olisi naisen etsinnän ykköskriteeri, niin en voisi kuvitella rakastuvani tällaiseen naiseen, sillä tällöinhän en voisi koskaan olla varma siitä, onko nainen aidosti minun vai rahojeni perässä? - vähempää kiinnostaa
Tossa mun mielipiteeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4363151Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822413Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1161878Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1951565- 271533
- 771522
- 1091475
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva201398Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411391- 801317