Miksi vaivautua haukkumaan?

Ostakaa ensin ja haukkukaa ...

Olen nyt hetken lueskellut näitä kirjoituksia! Miksi 80% kirjoittajista haukkuu Wiitä ja kehuu 360 / PS3!? Eikö teillä ole yksinkertaisesti muuta tekemistä!? Moniko teistä on pelannut PS3? Itse omistan 360 ja Wiin. 360 käytän enimmäkseen DVD soittimena ja yläkerran musiikki jukeboksina! Näissä se toimii todella hyvin! 360 Pelit ei vaan minua (SIIS MINUN OMA HENKILÖKOHTAINEN MIELIPIDE) sytytä! Mitä taas tuli Wiihin! Se on vaan jotain niin mieletöntä! Kaikki kaverit haluaisi olla koko ajan minun luonani pelailemassa! Ja itse en yleensä pelaa mitään pelejä yksin! On mukavempi kun on kavereita, mutta Zeldaa pelasin yhtä soittoa yli 7 h. Mikä on minulle todella pitkä aika! Wii vaan saa pelaajat hakeutumaan luokseen ja sitten sen jälkeen huumaa ne! Wiin luota ei yksinkertaisesti voi lähteä pois! Uskomatonta!

5

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rajanaapuri

Näin on näppylät. En kyllä omista 360 tai mitään muutkaan "romua", tuo PC pesee ne mennen tullen. Kaikki konsolit Wiin ja NES:in välissä oli turhia, ellei jotain mediabox ominaisuuksia oteta huomioon.

Wii on kyllä mahtava. Jopa tyttöystäväni (joka mielellään hajoittaisi tietokoneeni ja jolle joudun valehtelemaan että poistun kaupungista kun menen naapuriin lanittamaan) tykkää Wiistä. Hänen kaverinsakin. Se se vasta mukavaa onkin. Meinaan katsella tiukkoja tyttöjä hutkimassa tennistä tai keilailemassa.

• m................

ostaisin jos jostakin saisin!.
      toisekseen noista mussutus kirjoituksista varmaan 80% on saman kirjoittajan tekemiä!,

muutenkin se tuntuu erittäin lapselliselta tollanen käytös,

• JokuVainen

Heh heh... Tartteekos tuota edes kysyä? Perisuomalainen ominaisuus sieltä taustalta pilkistää. Meidän veljeskaarti on aina ostellut erilaisia pelikoneita (ne ei viime vuosina tosin), ja muistan hyvin kun aikanaan hankimme erään "superkonsolin". Pikkuveli sitten kertoi että koulussa jotkut mukelot olivat tulleet selittämään että meidän uusi pelikone on paska ja heidän nintendonsa paljon parempi. Tämä tietenkin ilman mitään omia kokemuksia muista kuin omasta laitteesta. Ja meillä oli tietenkin myös matolaatikko... Nähtävästi samat mukelot ovat oppineet nyt kirjoittamaan ja käyttämään nettiä ja levittävät täällä pahoja fiiliksiään.

Itse en ole viime vuosina juuri pelikonsoleihin vilkuillut, mutta tästä uudesta Wii:stä nyt kovasti kohistaan. Pitäisiköhän vaivautua katsomaan mitä se tarjoaapi. On kyllä monet huippupelit "rästissä" viime vuosien ajalta muutenkin. Mitäs muita huippuja kuin Zelda sieltä löytyykään?

• W11F4NB0Y

"Mitäs muita huippuja kuin Zelda sieltä löytyykään?"

Kannattaa katsoa mitä täällä on pölisty:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4500000000001654&posting=22000000021963295

Lyhyt lista tulevista yksinoikeudella ilmestyvistä peleistä, joilta odotetaan paljon: Super Mario Galaxy, Metroid Prime Corruption, Resident Evil: Umbrella Chronicles, Donkey Kong, Final Fantasy Crystal Chronicles: Crystal Bearers, Fire Emblem: The Goddess of Dawn, WarioWare: Smooth Moves, Prince of Persia Wii, Super Smash Bros. Brawl, Disaster Day of crisis.

Tämän hetken yksinoikeuspelien parhaimmistoon Zeldan jälkeen kuuluvat Trauma Center, Rayman Raving Rabbids, Tony Hawk's Downhill Jam, Excite Truck ja Super Monkey Ball: Banana Blitz. Kyseiset pelit eivät ole mitään merkkitapauksia, mutta osoittavat Wiin potentiaalin. Lisänä tietysti multiplatformerit, joita on muokattu Wiin kontrolleille sopivaksi. Esimerkkinä Madden 07 (nyt kaupoissa), joka päihittää kriitikoiden mukaan sekä Xbox360-, että PS3-versiot. Katso arvostelu esim. täältä:
        http://www.gamespot.com/wii/sports/madden07/index.html

Täällä Wiin pelit paremmuusjärjestyksessä (valitse platformiksi Wii, minimum reviews 1 ja limit results to 30):
        http://www.gamerankings.com/itemrankings/simpleratings.asp

• boxaaja

Jos olisit just pari kuukautta sitten hommannut jonkun vanhanaikaisen xbox 360:n?
      Ja pistänyt siihen vielä melkeen kaikki rahat.
      Ihan turha väittää, ettei harmittais.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe