Varasin tossa joku aika sitten poikakanille leikkausajan, ja kun kysyin hintaa se maksoi 98 euroa! HUHHUH!! Minä kun olen luullut, että poikakanien laikkaaminen on halvempaa kuin esim. tyttökissojen. No saman verran maksaa. Ja joskus olen täällä lukenut, että hinta olisi noin 50€. No siis voihan toki leikkaus maksaa 50€, mutta siihen kun lisätään nukutus, tarvikemaksut etc, niin hintaa rupee nousee. No pakko se on kuitenkin leikata, kun rupee olee sellasia oireita, jotka varmaan leikkaamisen myötä helpottaa.
Meinasin
6
425
Vastaukset
- ...
mun kanin leikkaus makso 60e. kani kuoli siihen leikkaukseen. kannattaako viedä, jos ei ole ihan pakko?
- varattu
Varasin kans kahdelle pojalle leikkauksen tälle viikolle ja kysyin hinnan valmiiks.kuulemma 90-100€ yhteensä. On kuulemma halvempaa kun leikkaa kaksi samalla kertaa.
- tunti sitten
Hakemassa meidän pojan leikkauksesta.Makso 80 e antibiootteineen.Kieltämättä aika kallista.
Kaksi jos veis kerralla .ensimäinen on 75 e toinen 65 e lääkkeet ja laskutuslisät päälle.
Toisaalta jos on tyttökaveri,ennemmin tai myöhemmin sattuu se "vahinko".
Yksinäistä poikaa ei ole pakko leikkuuttaa jos ei ole ihan hirvee ruikkija. - suski87
Kastroinnissa on todella suuria hintaeroja ihan eläinlääkäriasemoittainkin. Kun leikkautin kanini n. vuosi sitten, oli hintahaitaria täälläpäin (Tampereenseutu) 50-98€. Oman kanin leikkaus tuli lopulta sitten maksamaan 60€, oman paikkakunnan tutulla lääkärillä. Tuohon siis sisältyen nukutus, tarvikemaksut ja kaikki. Mitä olen muilta summia kuullut, on lasku vaihdellut 40-120 euroon, kallein oli muistaakseni jokin pääkaupunkiseudulla oleva yksityinen eläinlääkäriasema. Jos siis lähistöllä on useampia eläinlääkäreitä joilla on kokemusta ko. leikkuksesta kaneille, kannattaa hieman noita hintojakin kysellä.
- 50€??
Mä joskus kyselin niitä kans, oletin että kaupungilla ois edullisinta niin sielläkin 70€ ja yksityisillä tietty vielä enemmän..
no, mun Mörököllini on ainakin toistaseks noilla hinnoilla saanu pitää kassinsa, vaikka mielellään varmaan seuraa pitäiski naapurihäkin tytöille.. ;) - ohi on..
50€?? kirjoitti:
Mä joskus kyselin niitä kans, oletin että kaupungilla ois edullisinta niin sielläkin 70€ ja yksityisillä tietty vielä enemmän..
no, mun Mörököllini on ainakin toistaseks noilla hinnoilla saanu pitää kassinsa, vaikka mielellään varmaan seuraa pitäiski naapurihäkin tytöille.. ;)Ja kaikki hyvin.Kaks poikaa leikattiin ja hinnaksi tuli 88€ yhteensä täälä maalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087020
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h935165Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123416Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333322Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska342468Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191796Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961441Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391392Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311296- 481064