Olen ehkä ottamassa toista aikuista kissaa toisen kaveriksi. Aluksi on varmasti sähinää ja kähinää, mutta onko hyviä vinkkejä aikuisten kisujen totutuksesta toisiinsa?
kissojen totutus toisiinsa
2
304
Vastaukset
- Janhenia
Kissat omiin huoneisiin, vilttien/makuualostojen vaihtoa, oven raosta haistelua, siirrät itse hajuja kissasta toiseen silittelyn kautta, varovaisia ja valvottuja tapaamisia mieluusti ei kummankaan reviirillä jos mahdollista.
- peijla
On kaksi vaihtoehtoa. Riippuu kissojen iästä, sukupuoli ja mikä on oman kissan luonne. Joko ne tottuvat toisiinsa tai sitten eivät tule toimeen. On harvinaista ettei ajan kuluessa eivät kuitenkaan totu toisiinsa. Ja kun neuvotaan kissat eri huoneisiin ja jne, totuttaminen voi koitua entistä vaikeammaksi. Alkuunsa kannattaa vahtia ja seurata tilannetta ainakin yhden vuorokauden. Ne voivat ottaa toisistaan mittaan, kuuluu asiaan kunhan ei mene liian pitkälle. Kestää oman aikansa kun ovat hyväksyneet toisiinsa. Itselläni on kaksi kissaa ja olin hankkinut toisen kissan hivenen myöhemmin, se otti oman aikansa kunnes kissat hyväksyi toisensa. Oli tappeluita, protestointia ja jne. Kissalla on hyvä olla toinen "kaltaisensa" kaveri, jonka kanssa voi leikkiä ja viettää kissa elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755