kokoajan Windows MS päivittystä ja joka jumalan kerta kun aukaisin tietokoneen, päivitys kuvio oli alapalkissa kunnes ilmoitti, että päivitys on valmiina ja asennettavissa F-Secure esti, katselin mitä hyötyä moisesta asennuksesta olisi mulle, ei mitään koska käytössäni on jo ajanmukainen palomuuri, haitta-ja virusohjelmien poisto-ohjelma jne mutta mutta. Eipä poistu ladattava MS aineiston ilmoituspalkki pois. Minä en tarvi seska ohjelmaa, minulla on riittävästi kapasiteettia torjumaan sen mitä ohjelmilla on torjuttavissa mutta mikä WS 7 ja alapalkissa oleva merkin vaikka syön jos ei muuta:
Windows 7
5
563
Vastaukset
- hidastaa koneen
toimintaa.
- joopa joo
Olet aika erikoinen tosi vanhoillinen tyyppi kun microsoftin uusi nopeampi, turvallisempi ja monipuolisempi selain ei sinulle kelpaa.
Asenna se IE7 koska olet sen jo ladannut koneellesi, asennuksen jälkeen voit sen poistaa Ohjauspaneelin Lisää tai Poista sovelluksella. . - ???
Saisiko saman suomeksi?
- ???
saisiko saman suomeksi? Kitoos!
- ...
Windowsin päivityksistä:
Kaikki Windowsin päivitykset ovat tarpeellisia ja lähes välttämättömiä. Parantavat tietoturvaa ja korjaavat haavoittuvuuksia. Sitä en usko että F-Secure olisi estänyt Windowsin päivityksen. Jos se niin todellakin teki, se toimii väärin.
Kysymyksessä ei ehkä olekaan Windowsin pävitys.
Toisaalta vaikuttaa kyllä siltä että "WS 7" ei ole Windowsin päivitys ollenkaan. En ainakaan ole tietoinen sen nimisestä päivityksestä, koneellani(Windows XP Professional) ei ainakaan sellaista ole, eikä Windowsin päivityskään ole sellaista koneelleni tarjonnut.
Pahaa pelkään että joku trojan downloader yrittää ladata koneellesi troijalaista nimeltä "WS 7".
En ole kyllä kuullut sen nimisestä troijalaisesta, mutta voihan se olla joku muukin örkkimörkki. Se selittäisi senkin miksi F-Secure estää sen käynnistymisen.
Eiköhän se merkkikin sieltä alalaidasta poistu si9llä kun lataat ja asennat tämän: http://www.webroot.com/shoppingcart/tryme.php?bjpc=64011&vcode=DT02&WRSID=7ecf5b957e434de661132781bab8917b
Scannaat ja poistat kaikki örkit mitä se löytää..
Skannaa koneesi varmuuden vuoksi myös F-Securella, ja poista mitä se löytää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2845860Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki383422Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432647"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol841656- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni130872Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11814