Muutamat entiset koulukaverit ovat opiskelemassa lääkäreiksi. Ja en voi sanoa muuta kuin että ovat todellisia sikoja! Kännäämistä, nuuskankäyttöä, valehtelua jne. Siinä meillä tulevaisuuden toivot!
Juopottelevat
5
929
Vastaukset
- ja työ
kukapa kunnolla tietäisi nykyistenkään lääkäreiden vapaa-ajan käytöistä..
kunhan töissä selvänä ja hoitaa ptlaat hyvin!- lääkäritkin
lemuavat vanhalle viinalle aamuisin))
- sdga
lääkäritkin kirjoitti:
lemuavat vanhalle viinalle aamuisin))
Ja mikään muu ammattiryhmähän ei juo viinaa saati sikaile vapaa-aikana.
- mullekkin
Mulle on ihan sama miten paljon vapaa-ajallaan ottaa viinaa ja kaataa naisia.
Eri asia on, kun töihin tullaan viinan hajusena. Kerran piti soittaa päivystävää lääkäriä osastolle ja ukko tulikin aika tuiskeessa. Mietin, että pitäskö ilmottaa, mutten sitte viittiny, kun ilman ruumiita selvittiin. - juopotteleva ja naisia kaat...
Ja mitä sitten jokainen käyttää vapaa-ajan parhaan harkinnan mukaan. Älä sinä siitä murehdi. Kun työt hoituu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406375Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 82970
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14721