Mikä Sub:ia vaivaa.
Eilinen lähetys tuntui lähinnä selittelyltä tai anteeksipyynnöltä!
Puolituntia miinus mainiskatkot, selittelyä kuinka "hyviä" viikkotehtävät muka olivat.
Lisäksi käsiteltiin vain osa viikkotehtävistä.
Tiedän että ensiviikolla tulee toinen puolituntinen, mutta sen otsikko on "Voittajan viikko".
Paljonkohan siinä näytetään Sarin viikkoa?
Veikkaan että tehtävien erinomaisuus selitetään loppuun ja lopussa Saria 3 minuuttia.
Siis tämän kirjoituksen tarkoitus on taas kerran muistuttaa kuinka Sub suorastaan kusettaa meitä!
Luulin alkavani katsomaan jotain sikermää hauskoista hetkistä, mutta mitä sain?
Tekisi dvd:n myynnin jälkeen edes tunnin oituisen dokumentin, missä olisi OIKEASTI HAUSKIMMAT KOMMELLUKSET.
Eilinen BB lähetys?
6
1666
Vastaukset
- just me
ihan syvältä...todella pettymys...
- surkeaa
Mäkin luulin et tulee niitä hauskoja juttuja, mut mitä vielä. Joku puolivillanen psykologi työntää turpaansa joka väliin ja mainoksia oli tosiaan puolet ajasta......!!!!!!!!!!!! Nyt subi äkkiä jotain kunnon matskua muistelma ohjelmaan ja voittajan viikon lisäksi myös ohjelma muista kilpailijoista, että mitä kuuluu-tyyliin(eikä mikään puolivillanen puolituntinen, vaan ihan ajan kanssa. Meitä katsojia oli sentään BB:llä aika paljon, luulisi että pitäisi katsojansa tyytyväisinä.)
Lehdessäkin oli et on tunnin ohjelma tuo muistelo?????? Pikkasen on kellot väärässä subbarilla. - ihan katsoon
Onko kukaan kirjoittanut ohjelmasta mitään.
Ensinnäkin haluisin kysyä sellaista...
MITÄ JÄRKEÄ SEN PÄTKÄN TEMEMISESSÄ OLI???
Se oli surkee, pätkittäinen, sekava ja olisivat nyt edes Kakon laittaneet siihen ja lisäksi olisi kivointa ollut kuulla mitä porukalle kuuluu tässä vaiheessa!
Aivan turha pätkä oli.- jajajkks
Mitä se äijäkin siinä kokoajan selitteli jotain ihan diibadaabaa.
- special
jajajkks kirjoitti:
Mitä se äijäkin siinä kokoajan selitteli jotain ihan diibadaabaa.
kooste keskittyi oudosti Ollin mollaamiseen. Onko miehen lausunnoilla jotain syytä moiseen!
kummallista toimintaa.
- linkki varmistaa
Kun ton lukee niin saa ihan eri käsityksen, kuin mitä tuli.
Parhaat hetket koottuna... no jokaisella on oma käsityksensä.
http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/uutiset.shtml?490154
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86798J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498