Eilinen BB lähetys?

pers.....

Mikä Sub:ia vaivaa.
Eilinen lähetys tuntui lähinnä selittelyltä tai anteeksipyynnöltä!

Puolituntia miinus mainiskatkot, selittelyä kuinka "hyviä" viikkotehtävät muka olivat.

Lisäksi käsiteltiin vain osa viikkotehtävistä.
Tiedän että ensiviikolla tulee toinen puolituntinen, mutta sen otsikko on "Voittajan viikko".

Paljonkohan siinä näytetään Sarin viikkoa?
Veikkaan että tehtävien erinomaisuus selitetään loppuun ja lopussa Saria 3 minuuttia.


Siis tämän kirjoituksen tarkoitus on taas kerran muistuttaa kuinka Sub suorastaan kusettaa meitä!
Luulin alkavani katsomaan jotain sikermää hauskoista hetkistä, mutta mitä sain?

Tekisi dvd:n myynnin jälkeen edes tunnin oituisen dokumentin, missä olisi OIKEASTI HAUSKIMMAT KOMMELLUKSET.

6

1666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just me

      ihan syvältä...todella pettymys...

    • surkeaa

      Mäkin luulin et tulee niitä hauskoja juttuja, mut mitä vielä. Joku puolivillanen psykologi työntää turpaansa joka väliin ja mainoksia oli tosiaan puolet ajasta......!!!!!!!!!!!! Nyt subi äkkiä jotain kunnon matskua muistelma ohjelmaan ja voittajan viikon lisäksi myös ohjelma muista kilpailijoista, että mitä kuuluu-tyyliin(eikä mikään puolivillanen puolituntinen, vaan ihan ajan kanssa. Meitä katsojia oli sentään BB:llä aika paljon, luulisi että pitäisi katsojansa tyytyväisinä.)
      Lehdessäkin oli et on tunnin ohjelma tuo muistelo?????? Pikkasen on kellot väärässä subbarilla.

    • ihan katsoon

      Onko kukaan kirjoittanut ohjelmasta mitään.
      Ensinnäkin haluisin kysyä sellaista...

      MITÄ JÄRKEÄ SEN PÄTKÄN TEMEMISESSÄ OLI???
      Se oli surkee, pätkittäinen, sekava ja olisivat nyt edes Kakon laittaneet siihen ja lisäksi olisi kivointa ollut kuulla mitä porukalle kuuluu tässä vaiheessa!

      Aivan turha pätkä oli.

      • jajajkks

        Mitä se äijäkin siinä kokoajan selitteli jotain ihan diibadaabaa.


      • special
        jajajkks kirjoitti:

        Mitä se äijäkin siinä kokoajan selitteli jotain ihan diibadaabaa.

        kooste keskittyi oudosti Ollin mollaamiseen. Onko miehen lausunnoilla jotain syytä moiseen!

        kummallista toimintaa.


    • linkki varmistaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1012
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      798
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe