Kaksi Skypeä yhtäaikaa?

mie vaan

Voiko samalle koneelle laittaa yhtäaikaa kaks Skypeä? Jos voi niin miten käytännössä? Olis kiva jos molemmat koneenkäyttäjät vois olla yhtäaikaa omien ystäviensä tavoitettavissa...

8

1100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi ei

ei sitte millään.

• Kokeilin

Jos on Win XP ni tee toinen käyttäjätili ja nopee käyttäjän vaihto.

• käyttäjätili
        Kokeilin kirjoitti:

Jos on Win XP ni tee toinen käyttäjätili ja nopee käyttäjän vaihto.

on auki/käytössä ei nää jos toisen tilin käyttäjää joku tavoittelee skypessä.

• kummallekin
        käyttäjätili kirjoitti:

on auki/käytössä ei nää jos toisen tilin käyttäjää joku tavoittelee skypessä.

oma soittoääni ;)

• mie vaan
        kummallekin kirjoitti:

oma soittoääni ;)

...eihän tuo käyttäjän vaihto tai eri soittoääni auta mitään...tai sit en tajua mitä tarkoitatte...Miten saa YHTÄAIKAA auki kahden eri tyypin Skypet, sitä kysyin, ja ainakin toistaiseksi uskon tuota ekaa vastaajaa, joka sanoi, ettei se onnistu.

• kun ei
        mie vaan kirjoitti:

...eihän tuo käyttäjän vaihto tai eri soittoääni auta mitään...tai sit en tajua mitä tarkoitatte...Miten saa YHTÄAIKAA auki kahden eri tyypin Skypet, sitä kysyin, ja ainakin toistaiseksi uskon tuota ekaa vastaajaa, joka sanoi, ettei se onnistu.

voi olla auki kahta skypee saman aikaisesti, se on mahdotonta.

• mie vaan taas
        kun ei kirjoitti:

voi olla auki kahta skypee saman aikaisesti, se on mahdotonta.

eli kyllä minä uskon, ettei voi kahta olla, nämä muuthan tuossa horisevat eri soittoäänistä ja uudelleen kirjautumisista sun muista, jotka ei mitenkään liity koko asiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      393
      2000
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1829
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1358
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      77
      989
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      51
      950
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      918
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      33
      765
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      739
    9. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      714
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      713
    Aihe