Voi kuinka helppoa täällä on provosoida tietämättömiä konsultoimaan eri valmistajien laadusta. Onko täällä ketään,joka tietää jokaisen valmistajan laadun? Itse vertailin muutamaa. Erot olivat hyvin pienet.
Mikä ikkuna oikeasti paras/huonoin ?
10
2396
Vastaukset
- ........
Eipä tosiaan ikkunmerkeillä ole laadullisesti suuria eroja, suurimmat sössimiset tehdään asennusvaiheessa.Olen sekä messuilla että käytännön koheisssa katsellut eri ikknavalmistajien tuotteita ja jos ei satu todellinen asiantuntija olemaan, niin ei pysty sanomaan, mitä merkkiä ovat.
- *kaikkea*
Tämän palstan kommentointityyli on sitä ja tätä. Ikkunoista osaan sanoa asentajana viidestä merkistä kokemuksia(ajanjakso viimeiset 2 vuotta). Laatueroja on etenkin viimeistelylaadussa. Yllättävää on myöskin isojen valmistajien lipsuminen laaduntarkkailussa. Jos minulta kysyttäisiin, niin toisin Alavuden ja Karelian hyvän laadun esille. Huonoa laatua taas tuntuu saavan kahden ison valmistajan ikkunoissa.
- vähän tarkemmin
Mitä hyvää verrattuna muihin on
Karelia-Ikkunassa
Ja mitä hyvää Avuutelaisissa? - a-siantuntija
vähän tarkemmin kirjoitti:
Karelia-Ikkunassa
Ja mitä hyvää Avuutelaisissa?Eipä taida tulla vastausta tähän kysymykseen kun ei oo mitään sanottavaa.
- tekstiä
vähän tarkemmin kirjoitti:
Karelia-Ikkunassa
Ja mitä hyvää Avuutelaisissa?Lueskelin näitä ja minusta kysyt asiaa, mihin on aiemmassa kirjoituksessa jo vastaus. Tai ainakin minun mielestä on.
- kerrottua
a-siantuntija kirjoitti:
Eipä taida tulla vastausta tähän kysymykseen kun ei oo mitään sanottavaa.
Siis se vastaushan on kysymystä edeltäneessä kirjoituksessa.
- muutaman
ikkunamerkin ! Miten mahtoi tulla testattua ? Esi-
merkiksi sadetuskokeesi, teitkö kuten Vtt sen suo-
rittaa, eli kaksi "huonetta", joista toisessa on
normaalit huoneilmalämpö ja-paine. Toisessa huo-
neessa on laitteet,joilla painetta ja sadetusta
tasaisesti nostettuna saadaan hirmumyrskyä
vastaavat olosuhteet.
Ikkuna on kiinnitetty huoneiden väliin ja tässä
kokeessa erotetaan jyvät akanoista. TM mainitsi
keväällä pääkirjoituksessaan Yksi Ylitse Muiden =
Alavus-ikkunat. Ihan oikeasti Alavus selvisi aino-
ana ikkuna tästä kokeesta 10 pisteen arvoisesti.
Kaikki muut ikkunamerkit kastelivat alleen, mikä
enemmän mikä vähemmän. Päällepäin katsellen ikku-
nat näyttävät todellakin samanlaisilta ja voisi
siihen vedoten sanoa, että ikkunoilla ei ole suur-
ta eroa. VTT:n kokeet saavat erot näkyviin.- asian testannut
Niinkuin lukutaitoisena huomasit,olen testannut provosoinnin helppouden.
- mätäpaise
asian testannut kirjoitti:
No saitko nyt tyydytyksen pilatessasi osaltasi tätä sivustoa? Sinunlaistesi takia nämä keskustelut ovat sairaalla pohjalla. Toivottavasti annan keskustelun jatkua täällä rauhassa ja menet jonnekin muualle.
- asiakirjoittaja
asian testannut kirjoitti:
Siis mitä olet testannut? Siis kaikki kirjoittajathan sinua lukuunottamatta ovat kirjoittaneet asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1944952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1124032Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573515
- 513420
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372907Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232316
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo282056UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949