Oon nyt ysillä ja aion muuttaa nyt heti peruskoulun jälkeen omaan asuntoon, koska en pysty asumaan vanhempieni luona..
Ongelmani tosin on se, että sairastan masennusta ym. enkä tämän takia jaksaisi opiskella, oli minun täytyisi saada pitää välivuosi. Mietin vaan, että mistäs ihmeestä minä nyt rahat kiskaisen asuntoon? Onkohan tämänikäisen mahdollista päästä mihinkään sairaslomalle? Mitä tukia minun olisi mahdollista saada?? Perheeni ei ole mitenkään rikas, eli he eivät voi minulle mitään vuokraa maksaa.
Oulussa olen asunut koko elämäni, enkä usko ainakaan saavani asuntoa keskustasta. Ehkä jostain Rajakylästä, Kaukovainiolta.. onko kenelläkään nuorella eiopiskelevalla kokemusta Oulussa asumisesta?
asunto Oulusta??
3
741
Vastaukset
- voi olla
Toppilansaaressa on kai ainakin eräänmuotoinen *tukiasunto-osakeyhtiö* suuri sinun tyyppisillesi. Kannattaa kysellä tuosta jostain.
- asasgas
Juttelepa lääkärisi kanssa tuosta muuttoasiasta, samoin kuin sairaslomasta. Lääkäri osaa varmaan kertoa, että minkälaista tukiasumista Oulussa on tarjolla juuri sinun tapaukseesi.
- kokemusta on..
niin tai sitte meet johonki ''amikseen'' ja haet sen kautta ilmasta opiskelia asuntoa asuntoloista, joita ne tarjoaa.. ilmaseksi saa. ja toisinaan ''käyt'' koulussa ettei ne potkase pihalle ku muuten lennät asuntolastaki.. muttta toisaalta asuntoloissa on elämää haittaavat säännöt..
mutta harkitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351906
- 49836
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7691Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 60509
- 44459
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap74412