Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Bergsjön

Lyyli

Onko Pärisöössä asunneita?

13

2219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä 2

      Jep...minä asuin Kortedalassa..yleensä Göteborissa
      3.5 vuotta...

    • Minkäs ikänen

      oot?

      • reissumies

        Göteborgissa monesti töissä. Aple majapaikkana.kiva iso kaupunki,mutta en sinne muuttaisi kuin pakon edessä.paljon suomalaisia, mutta heidän lapset jo ruotsalaisia.


      • olatsu

        juu mä asustelin Koredalassa kaikki 3,5 vuotta..onhan mulla jo ikää ruoja yli 50v.


    • Rituvaan

      Bergsjöössä Siriusgatanilla 80-luvulla

      • Nimetön

        Joo mä muistan Siriusgatanin, kävin siellä niin monta kertaa kylässä 80 luvun alussa....


    • före detta

      Tellusgatanilla 80-luvulla

    • AJK55

      Minä asuin göteborissa 21 vuotta. Muutin takaisin suomeen -91. Asuin alku ja loppu ajan bergsjönissä. Viimeksi teleskopsgatanilla. Hieno kaupunki.

    • asunut

      Sjärnbilsg.ja kosmosg. Muuttanut Suomeen jo v.-71
      Kemijärvelle.

    • synnyin sinne 73

      ja joskus 82 Suomeen.Hyviä muistoja ja tekis mieli lähtee kattoo ns. lapsuuden maisemia.Viimeks siellä jotain 85.

      • talot

        tuolla kadulla tornitalon malliset?


      • betonikolosseja.En
        talot kirjoitti:

        tuolla kadulla tornitalon malliset?

        muista niin tarkkaan.


    • vuonna 1968 - 1970. Sieltä muutettiin Angerediin Hjälbogärdetille ja sitten suomeen 1974. Sinnehän tulin jo vuonna 1965 ja asuin silloin Gamlastadissa. Käydään kerran vuoteen siellä kyläilemässä ja tapaamassa vanhoja hyviä ystäviä, ja joka kerta se on niin mukava tulla sinne. On niin kaunis ja tuttu kaupunki. Käytiin paljon tansseissa Kortedalassa ja muissa suomi-tansseissa .Meitä oli kaksi nuorta tyttöä , mun kaverilla oli pitkä vaalea tukka ja mulla pitkä tumma tukka.Pukeuduimme aina samalaisiin vaatteisiin .Olisi mukava ,jos joku vaikka muistaisi meidät.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe