Onko Pärisöössä asunneita?
Bergsjön
13
2456
Vastaukset
- minä 2
Jep...minä asuin Kortedalassa..yleensä Göteborissa
3.5 vuotta... - Minkäs ikänen
oot?
- reissumies
Göteborgissa monesti töissä. Aple majapaikkana.kiva iso kaupunki,mutta en sinne muuttaisi kuin pakon edessä.paljon suomalaisia, mutta heidän lapset jo ruotsalaisia.
- olatsu
juu mä asustelin Koredalassa kaikki 3,5 vuotta..onhan mulla jo ikää ruoja yli 50v.
- Rituvaan
Bergsjöössä Siriusgatanilla 80-luvulla
- Nimetön
Joo mä muistan Siriusgatanin, kävin siellä niin monta kertaa kylässä 80 luvun alussa....
- före detta
Tellusgatanilla 80-luvulla
- AJK55
Minä asuin göteborissa 21 vuotta. Muutin takaisin suomeen -91. Asuin alku ja loppu ajan bergsjönissä. Viimeksi teleskopsgatanilla. Hieno kaupunki.
- asunut
Sjärnbilsg.ja kosmosg. Muuttanut Suomeen jo v.-71
Kemijärvelle. - synnyin sinne 73
ja joskus 82 Suomeen.Hyviä muistoja ja tekis mieli lähtee kattoo ns. lapsuuden maisemia.Viimeks siellä jotain 85.
- talot
tuolla kadulla tornitalon malliset?
- betonikolosseja.En
talot kirjoitti:
tuolla kadulla tornitalon malliset?
muista niin tarkkaan.
vuonna 1968 - 1970. Sieltä muutettiin Angerediin Hjälbogärdetille ja sitten suomeen 1974. Sinnehän tulin jo vuonna 1965 ja asuin silloin Gamlastadissa. Käydään kerran vuoteen siellä kyläilemässä ja tapaamassa vanhoja hyviä ystäviä, ja joka kerta se on niin mukava tulla sinne. On niin kaunis ja tuttu kaupunki. Käytiin paljon tansseissa Kortedalassa ja muissa suomi-tansseissa .Meitä oli kaksi nuorta tyttöä , mun kaverilla oli pitkä vaalea tukka ja mulla pitkä tumma tukka.Pukeuduimme aina samalaisiin vaatteisiin .Olisi mukava ,jos joku vaikka muistaisi meidät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2402744- 1011154
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231121Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 57889
- 63851
- 130830
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238825