Työkaveri kauppaa ko.asetta.Minkälainen hinta tuon ikäisellä kiväärillä vois olla?Kauppaan tulisi mukaan kiikari(merkkiä en muista),äänenvaimennin ja jalat.Ase on kuulemma muuten hyvässä kunnossa.Mistä löytyisi muita käytettyjä aseita??
Tikka M55 cal .222 vm-88
PenttiOlavi
1110104
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
Vastaukset 11
Vanhimmat
varmaan paljo ammuttu vanha ase. tikka on halpa ja uutena se on maksanut 5000mk. ja kiikari voi olla 20e tai 3000e mutta joku 400e tai jos kiikari tosi hyvä niin vähän päälle
Olipa taas kerran OIKEAN asiantuntijan lausunto!Tiesitkös,milloin satasesta tuli markka?Metsästys-käytössä ollut ase,veikkaan näkemättä,että ei juurikaan uutta häpeä!
Kannattaa aina muistaa että myytävillä aseilla on ammuttu todella vähän, AINA!. Piippu kannattaa tarkastaa että ei ole syöpymiä tai muita käpyjä.
mulla on ollut tikka m55 sporter. joskus tuohon aikaan ostin sen ja se maksoi uutena 5000mk. metsästys malli tikasta olisi ollut halvempi. tosi miellyttävä tikalla oli ampua. mutta kyllä se 400e on tikasta ehdoton maksimi minkä maksaa kannattaa. halpoja ne ovat aina olleet.
oletteko jossain nähny ilmoituksen että myydään paljon ammuttu ase. vaikka aseen piippu olisi ammuttu liika väleäksi ei sitä joka poika osaa katsoa ja siksi kaikki ilmoittaaki että vähän ammuttu. radalla jos sillä ampuu 20 000 laukausta se on silti päällepäin kuin uusi mutta piippu on jo kulunut. joten mietippä itse paljoko olet valmis pulittaan nuinki vanhasta tikasta. paljonko kuvittelit sen arvon olevan joo joo mies
Minua kyllä kiinnostaa kovasti sellainen metsästys-ase,jolla on ammuttu 20,000 laukausta!
TIKKA-aseelle se ei ole mikään määrä!Jos epäilee,kannattaa käyttää peli sepällä ja tarkistuttaa,asiansa osaava kyllä tekee tarvittavan.Ylösen Vilho-vainaja sanoi aikanaan:tuon verran pois ja taas sattuu!!!
mulla tuli ammuttua n.10 000 laukausta omalla tikalla. ja ei se piippu niinkään kuluneelta näyttäny. mutta patruunapesään kun katteli niin huomasi että on ammuttu. ja kun itse latasi piti ladata panokset niin ettei ne uuteen aseeseen menneet edes piippuun. ja yleensä metsästys aseet ovat vähän ammuttuja ja mielestäni tuonikäiset tikat ovat parempia kuin nykyiset. mutta en kuitenkaan rupeais maksaan samaa hintaa kuin mitä se kyseinen ase on uutena maksanut. eli n.6-700e
asetalo.fi asekauppa-lahdenniemi.com av-ase.fi ase-ami.fi asetalvitie.fi anonasejatukku.fi eraliikemakela,fi
onko tikka 222 cal hyvä kannattaako ostaa lintumetsälle vai eikö?
Minulla on 1980-luvun Tikka m55 kyseisessä kaliiperissa. En ole sillä paljon metsästänyt, mutta ainakin radalla se on tarkka ja asiallinen peli.
3,3 gramman reikäpäisellä luodilla takoo kasan parhaimmillaan samaan reikään sadalta metriltä.
Jos on Tikka-luodikko tarjolla ja sellaisen tarvitsee metsälle, niin mielestäni se kannattaa ostaa pois kuleksimasta.
Myydään Tikka Popular .222 rem. Ostin v. 92 itselleni uutena ja olisikohan n.50 laukausta ammuttu. Sp. jukka_heiskanen(ät)suomi24.fi
Pajonko sinun Tikka .222 maksaa? vois olla teerimetsälle latvalinnustukseen ok, vai?
t. 655