pitkästä aikaa!Ei sitten päässyt kumpikaan Sheriffiksi!!!Mitähän tuolla yläkerrassa ajatelllaan!?!?!?!?!
JJK90!!!!!!
9
968
Vastaukset
- JJK90
Ans ny kattoo pääseekö kukaan kun eivät kuulemma lue kuin murto-osan hakemuksista ja täytyy olla aivan saatanan hyvät perustelut,miks sää muuten haet tän palstan sheriffiks kun et ikinä käy täällä?
- Glasshanded
Ette päässy ? Oh fudge, eipä taida vieläkään sitten pysyä järjestyksessä tämä rakkaus-alue. ;o
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Ette päässy ? Oh fudge, eipä taida vieläkään sitten pysyä järjestyksessä tämä rakkaus-alue. ;o
........edes hakea kun ens viikolla vasta tulee 4 kuukautta jäsenyyttä täyteen,harmi kun Gary Dahlmanilla tuli just 4 kk täyteen ja kukaan muu ei varmaan hae niin hän pääsee :(
- MKH90
JJK90 kirjoitti:
........edes hakea kun ens viikolla vasta tulee 4 kuukautta jäsenyyttä täyteen,harmi kun Gary Dahlmanilla tuli just 4 kk täyteen ja kukaan muu ei varmaan hae niin hän pääsee :(
... mutta mielummin niinkin kuin täysi sheriffittömyys tällä palstalla, eikös?
- JJK90
MKH90 kirjoitti:
... mutta mielummin niinkin kuin täysi sheriffittömyys tällä palstalla, eikös?
.......enkä halua missään nimessä estää Gary Dahlmanin sheriffiyttä ja olen aivan samaa mieltä,helvetillistä häiriköintiä tossa puoltoista viikkoa sitten,sitä vaan koska hän ei käy tällä palstalla usein...........
- YksinäinenVaeltaja
JJK90 kirjoitti:
.......enkä halua missään nimessä estää Gary Dahlmanin sheriffiyttä ja olen aivan samaa mieltä,helvetillistä häiriköintiä tossa puoltoista viikkoa sitten,sitä vaan koska hän ei käy tällä palstalla usein...........
Hirveätä häiriköintiä, kaiken maailman pikkuvarvas ja kahvi addiktio keskusteluja :D
- lolo
JJK90 kirjoitti:
Mähän olen ollu kauemmin jäsenenä kun sie!! :DDDD
- JJK90
lolo kirjoitti:
Mähän olen ollu kauemmin jäsenenä kun sie!! :DDDD
On se kyllä niin hauskaa :D
- lolo
JJK90 kirjoitti:
On se kyllä niin hauskaa :D
No mie oikiast olen aina luullu, että sie olet ollu jäsenenä jo usiampia vuosia tjtn... :DDD Mutta ihan sama miulle. Täytyykö väh. 4kk ollu jäsen, että voi hakee seriffiks? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912723
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525446Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454750Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392778Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201945Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1101696Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3651634Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1071533Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471