Tarkastus

Tami80

APUA avasin unissani oven tarkastajalle. En sanonut sille sanaakaan, vedin oven yhtä nopeasti kiinni. Tuleekohan seurauksia...jos kerran television olemassaolosta on oltava todisteita? En kyllä maksa penniäkään maksakoot ne kenellä on rahaa!

10

1444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiki  

Ise olen unissani jopa tappanut ihmisiä, ja olempa itsekin kuollut, ryöstellyt, raiskannut nja tehnyt kaikkea, joten ei takuulla tule seuraamuksia

• Tami80

siis en kuitenkaan nähnyt unta! siitä todisteena pieni uhkailulappu!

• pysyä
        Tami80 kirjoitti:

siis en kuitenkaan nähnyt unta! siitä todisteena pieni uhkailulappu!

lujana niiden kanssa. Jos lähettävät jotain laskuja niin uhkaat oikeustoimilla jos eivät muuten suostu perumaan karhukirjeitään.

• seurauksia

Tai tulee siinä tapauksessa jos kyttä näki TV:n oven raosta. Mut jos ei nähnyt, niin no hätä. Minulla kyttä näki TV:n ovenraosta ennenkuin kerkesin vetästä oven kiinni(olin myös juuri herännyt ja avasin oven). Minä jouduin maksamaan tarkastusmaksun ja takautuvan tv-luvan YHDELTÄ päivältä. Tämä siksi koska ei ollut todisteita kuin yhdeltä päivältä. Kuitenkin takautuvassa maksussa on minimi(minulle sattui markka-aikaan, niin minimi oli 320mk ja tarkastusmaksu 500mk). Olin kuitenkin tuolloin 1999 katsonut jo yli vuoden televisiota ilman lupaa joten 820mk oli vähemmän kuin silloinen tv-lupa vuodessa. Enkä ole maksanut lupaa tuon jälkeenkään, enkä maksa.

Kun ei ole pakko rahoittaa YLEn suojatyöläisiä, niin en rahoita.

• fggfjkjk

Mites se lupatarkastaja todistaa että sulla on telkka. Luulis että ei riitä tarkastajan lausunto "minä näin sen!". Muutenhan se voisi aina sanoa noin ?? Jos se kävis vaikka sisällä katsomassa niin miten se todistaa sen jos ei ota vaikka valokuvaa =D

• giguliheihuoltanytei
        fggfjkjk kirjoitti:

Mites se lupatarkastaja todistaa että sulla on telkka. Luulis että ei riitä tarkastajan lausunto "minä näin sen!". Muutenhan se voisi aina sanoa noin ?? Jos se kävis vaikka sisällä katsomassa niin miten se todistaa sen jos ei ota vaikka valokuvaa =D

siinäpä olisi maailman helpoin jopi kenelle tahansa. eihän siinä tarvitseisi edes käydä ihmisten ovilla vaan kun listan luvattomista saa käteen niin menee kotiinsa kiskomaan kaljaa ja käy seuraavana päivänä palauttamassa listan ja sanoo vaan että kaikilla oli telkka että pistäkäähän karhukirjeet menemään ja mulle provisiot! :D pitävämpiä todisteita tarvitaan kuin joku kyylärin sana.

• Tv-tarkastajaa paossa
        giguliheihuoltanytei kirjoitti:

siinäpä olisi maailman helpoin jopi kenelle tahansa. eihän siinä tarvitseisi edes käydä ihmisten ovilla vaan kun listan luvattomista saa käteen niin menee kotiinsa kiskomaan kaljaa ja käy seuraavana päivänä palauttamassa listan ja sanoo vaan että kaikilla oli telkka että pistäkäähän karhukirjeet menemään ja mulle provisiot! :D pitävämpiä todisteita tarvitaan kuin joku kyylärin sana.

Jos tarkastaja näkee telkkarin niin miten se voi todistaa sen olevan tv. Koska Tv:stä ei tarvitse maksaa maksuja jos se on RF-Modattu eli sillä ei voi vastaan ottaa Antenni lähetystä.
        Ja voihan se luulla vaikka tietokoneen näyttöä telkkariksi. Mut yleensä kun tv-lupa tarkastaja on ammatiltaan poliisi niin ehkä sen sana painaa siellä tutkinnoissa.

• painaa se
        Tv-tarkastajaa paossa kirjoitti:

Jos tarkastaja näkee telkkarin niin miten se voi todistaa sen olevan tv. Koska Tv:stä ei tarvitse maksaa maksuja jos se on RF-Modattu eli sillä ei voi vastaan ottaa Antenni lähetystä.
        Ja voihan se luulla vaikka tietokoneen näyttöä telkkariksi. Mut yleensä kun tv-lupa tarkastaja on ammatiltaan poliisi niin ehkä sen sana painaa siellä tutkinnoissa.

ja onhan sulla kait kuitti siitä, että laite on RF-modattu? Muuten ei kannata ruveta rähjään.

• jos ei ole

vuodessa 200 euroa tv-lupaan.

• ei ole ollut

televisiolupaa enää kohta kymmeneen vuoteen! Suomessa on televisioMAKSU!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      14
      2276
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      45
      1870
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe