Kamut...

miksi hylkäsitte??

Mikä ihme kaikkia vaivaa nykyään?
Yksi rs kamuni oli ensin muka rakastunut muhun, mutta yhtäkkiä ei jätkästä kuulunut mitään.
Myös paras rs kaverini pulttasi tänään ihan ilman syytä.
Kun loggasin sisään ja moikkasin, hän vain sanoi go away ja loggasi.
En siis saanut edes tietää mitä muka olen tehnyt.
Ikinä en ole hänestä pahaa sanaa sanonut ja kenelle olisin sanonutkaan kun ei mulla ole oikeastaan muita kamuja joiden kanssa aktiivisesti juttelen..
Ja nyt sitten on varmaan mut poistanut listaltaan, myös skypestä, en saa millään tavalla yhteyttä..
Jopa rikollisillekin kerrotaan mitä pahaa on tehnyt, mutta minulle ei kerrota mitään..
Tuollainen ottaa todella päähän, se on tosi epäreilua ja siitä jää paha mieli.
No, ei voi muuta kuin jättää rauhaan jos kerran olen niin kamala ollut, mutta en ole tietääkseni mitään pahaa edes tehnyt.
Ilmeisesti joku vihaa minua (ex-bf?) niin paljon että levittää jotain perättömiä juttuja, olisi vaan kiva kun edes kerrottaisi mitä pahaa minusta on kuultu!
No turhaan sitä teille kerron kun kyseessä ei ole suomalaiset kaverit, mutta kuitenkin jokaisen kannattaa tarkkaan miettiä kenet potkii pellolle koska tyyppi saattaakin oikeasti olla ihan syytön=(

9

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JormaTheKing

      Mutta usein kun saan runessa kavereita, puhun heille noin päivän pari, ja viikon kuluttua he eivät enää edes muista minua. Jos se yhtään auttaa voit lisätä minut runessa kaverilistaasi. Nimi runeking142

    • hamtaro star

      mullekkin on käynyt niin.... yks tyyppi (en vain osaa) olis sen hyvä pk kamu kunnes se sano vvaa et "lol en oo sun kamu enää" ja sit yks toinen suomalainen (2darklight2) olin senkin kaa pk kaveri kunnes ne ja 2 muuta englantilaista teki mulle luern ja oli lähellä että olisin menettäny 500k

      • hamtaro star

        3 milj. kamaa


      • Kaasu54
        hamtaro star kirjoitti:

        3 milj. kamaa

        Olen ollut yhden kamu jo ensi päivästä lähtien (nimeä en sano) Mutta noin 2 viikkoa sitten hän ei edes tiennyt kaasu54 nimisestä hahmosta...

        kaveruus loppu siihen kun tapasimme vildussa ja hän hyökkäsi ja voitin. Ei auttanut mitään vaikka kamat annoin takas.


      • 2darklight2

        pl0x pl0x pl0x owneeed oon fame kirjotettu nettii musta ;););)


    • pöllittyjaunohdettu

      mun annoin akkakaverille 1m ja se lupas antaa takas ja ei antanu koskaa..

    • tonismi2

      olisinkoha ollu minä joka oli se toine lureeja?:D

      • 2darklight2

        veikkaisin et 90 % mahollisuudel se olit sä xD mut ollaax vähä famei meistä kirjotettu nettii D:D:D:


    • Anonyymi

      ammattilureejat

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      355
      3163
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      121
      1176
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1157
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      133
      943
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      737
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      679
    Aihe