Kamut...

miksi hylkäsitte??

Mikä ihme kaikkia vaivaa nykyään?
Yksi rs kamuni oli ensin muka rakastunut muhun, mutta yhtäkkiä ei jätkästä kuulunut mitään.
Myös paras rs kaverini pulttasi tänään ihan ilman syytä.
Kun loggasin sisään ja moikkasin, hän vain sanoi go away ja loggasi.
En siis saanut edes tietää mitä muka olen tehnyt.
Ikinä en ole hänestä pahaa sanaa sanonut ja kenelle olisin sanonutkaan kun ei mulla ole oikeastaan muita kamuja joiden kanssa aktiivisesti juttelen..
Ja nyt sitten on varmaan mut poistanut listaltaan, myös skypestä, en saa millään tavalla yhteyttä..
Jopa rikollisillekin kerrotaan mitä pahaa on tehnyt, mutta minulle ei kerrota mitään..
Tuollainen ottaa todella päähän, se on tosi epäreilua ja siitä jää paha mieli.
No, ei voi muuta kuin jättää rauhaan jos kerran olen niin kamala ollut, mutta en ole tietääkseni mitään pahaa edes tehnyt.
Ilmeisesti joku vihaa minua (ex-bf?) niin paljon että levittää jotain perättömiä juttuja, olisi vaan kiva kun edes kerrottaisi mitä pahaa minusta on kuultu!
No turhaan sitä teille kerron kun kyseessä ei ole suomalaiset kaverit, mutta kuitenkin jokaisen kannattaa tarkkaan miettiä kenet potkii pellolle koska tyyppi saattaakin oikeasti olla ihan syytön=(

9

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JormaTheKing

Mutta usein kun saan runessa kavereita, puhun heille noin päivän pari, ja viikon kuluttua he eivät enää edes muista minua. Jos se yhtään auttaa voit lisätä minut runessa kaverilistaasi. Nimi runeking142

• hamtaro star

mullekkin on käynyt niin.... yks tyyppi (en vain osaa) olis sen hyvä pk kamu kunnes se sano vvaa et "lol en oo sun kamu enää" ja sit yks toinen suomalainen (2darklight2) olin senkin kaa pk kaveri kunnes ne ja 2 muuta englantilaista teki mulle luern ja oli lähellä että olisin menettäny 500k

• hamtaro star

3 milj. kamaa

• Kaasu54
        hamtaro star kirjoitti:

3 milj. kamaa

Olen ollut yhden kamu jo ensi päivästä lähtien (nimeä en sano) Mutta noin 2 viikkoa sitten hän ei edes tiennyt kaasu54 nimisestä hahmosta...

kaveruus loppu siihen kun tapasimme vildussa ja hän hyökkäsi ja voitin. Ei auttanut mitään vaikka kamat annoin takas.

• 2darklight2

pl0x pl0x pl0x owneeed oon fame kirjotettu nettii musta ;););)

• pöllittyjaunohdettu

mun annoin akkakaverille 1m ja se lupas antaa takas ja ei antanu koskaa..

• tonismi2

olisinkoha ollu minä joka oli se toine lureeja?:D

• 2darklight2

veikkaisin et 90 % mahollisuudel se olit sä xD mut ollaax vähä famei meistä kirjotettu nettii D:D:D:

• Anonyymi

ammattilureejat

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe