Kamut...

miksi hylkäsitte??

Mikä ihme kaikkia vaivaa nykyään?
Yksi rs kamuni oli ensin muka rakastunut muhun, mutta yhtäkkiä ei jätkästä kuulunut mitään.
Myös paras rs kaverini pulttasi tänään ihan ilman syytä.
Kun loggasin sisään ja moikkasin, hän vain sanoi go away ja loggasi.
En siis saanut edes tietää mitä muka olen tehnyt.
Ikinä en ole hänestä pahaa sanaa sanonut ja kenelle olisin sanonutkaan kun ei mulla ole oikeastaan muita kamuja joiden kanssa aktiivisesti juttelen..
Ja nyt sitten on varmaan mut poistanut listaltaan, myös skypestä, en saa millään tavalla yhteyttä..
Jopa rikollisillekin kerrotaan mitä pahaa on tehnyt, mutta minulle ei kerrota mitään..
Tuollainen ottaa todella päähän, se on tosi epäreilua ja siitä jää paha mieli.
No, ei voi muuta kuin jättää rauhaan jos kerran olen niin kamala ollut, mutta en ole tietääkseni mitään pahaa edes tehnyt.
Ilmeisesti joku vihaa minua (ex-bf?) niin paljon että levittää jotain perättömiä juttuja, olisi vaan kiva kun edes kerrottaisi mitä pahaa minusta on kuultu!
No turhaan sitä teille kerron kun kyseessä ei ole suomalaiset kaverit, mutta kuitenkin jokaisen kannattaa tarkkaan miettiä kenet potkii pellolle koska tyyppi saattaakin oikeasti olla ihan syytön=(

9

758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JormaTheKing

Mutta usein kun saan runessa kavereita, puhun heille noin päivän pari, ja viikon kuluttua he eivät enää edes muista minua. Jos se yhtään auttaa voit lisätä minut runessa kaverilistaasi. Nimi runeking142

• hamtaro star

mullekkin on käynyt niin.... yks tyyppi (en vain osaa) olis sen hyvä pk kamu kunnes se sano vvaa et "lol en oo sun kamu enää" ja sit yks toinen suomalainen (2darklight2) olin senkin kaa pk kaveri kunnes ne ja 2 muuta englantilaista teki mulle luern ja oli lähellä että olisin menettäny 500k

• hamtaro star

3 milj. kamaa

• Kaasu54
        hamtaro star kirjoitti:

3 milj. kamaa

Olen ollut yhden kamu jo ensi päivästä lähtien (nimeä en sano) Mutta noin 2 viikkoa sitten hän ei edes tiennyt kaasu54 nimisestä hahmosta...

kaveruus loppu siihen kun tapasimme vildussa ja hän hyökkäsi ja voitin. Ei auttanut mitään vaikka kamat annoin takas.

• 2darklight2

pl0x pl0x pl0x owneeed oon fame kirjotettu nettii musta ;););)

• pöllittyjaunohdettu

mun annoin akkakaverille 1m ja se lupas antaa takas ja ei antanu koskaa..

• tonismi2

olisinkoha ollu minä joka oli se toine lureeja?:D

• 2darklight2

veikkaisin et 90 % mahollisuudel se olit sä xD mut ollaax vähä famei meistä kirjotettu nettii D:D:D:

• Anonyymi

ammattilureejat

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7246
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      496
      5388
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      150
      3323
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2641
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      43
      2338
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1282
    7. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1278
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1252
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1169
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1143
    Aihe