Saako Lomo kameroita Suomesta muualta kuin Kiasman ylihinnoitetusta kaupasta? Haluan ostaa sellaisen lahjaksi, onko viisainta tilata ulkomailta?
Löytyykö mistään suomenkielisiä nettisivuja (tai edes keskustelusivuja) harrastajille?? Olisi kiva tietää mikä ko. kameroiden saatavuus on täällä.
Lomography
5
1570
Vastaukset
- Fotari
Ostin Kiasmasta vuosi sitten vastaavanlaisen kameran Holgan. Hinta oli jotain 45 ekua. Ei kallis. Netissä hinat pyörii samoissa.
Kaivoin kerran googlaamalla jotain esille, koitapa jos vielä löytyisi, en muista osoitetta. - heijjjj
itsekkin olen lomon kameroista kiinnostunut ja viimeaikoina koittanut niistä tietoa etsiä. suomenkielisiä harrastajia tuntuu olevan (ainakin itnernetissä) kovin vähän. Pelkästään KiasmaShopissa kyseisiä kameroiat olen nähnyt, taidan itse jatkossa tilata ulkomailta!
- Lomoottori
Täältä näyttäisi löytyvän jokseenkin koko Lomo kameroiden kirjo, ja vieläpä samoihin hintoihin kuin Lomon omasta kaupasta: http://www.superkauppa.fi/lomo.html
- moi olen nalle karkk
LOL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522186
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971423Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411423- 1681291
- 681081
- 35978
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59940Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31939Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27872Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46849