heipsan,tilasin fujitsu siemens amilo pa kannettavan ja siinä näyttää olevan norman viruksentorjunta 3 vuoden päivityksillä mukana.voinko huoletta surffailla netissä tämän viruksentorjuntaohjelman puitteissa vai...
norman viruksentorjunta
16
1876
Vastaukset
- on tavallaan
siitä huono, että virustorjunta siinä on mutta palomuuria ei eli se luotaa xp:een omaan muuriin ja boxin nattiin jos sulla telwellin poksi älä kytke sieltä päälle sitä lisäpalomuurijuttua oliko se ny id.ic tai vastaava en ny muista normanni ei tykkää siitä toki ne myy palomuuria sitte erikseen mutta se on vielä hankalampi kun toi virustorjunta ohjelma ite viskasin koko vitun normannin roskiin ja asensin suosiolla f-securen kun huomasin että ei ole kunnollista palomuuria.Jotenki jäi kusetuksen maku koko hommasta eli sama fujitsun paketti on varmaan meillä molemmilla fs 1510-10
- asialla
Hei palomuurin voi kyllä ladata erikseen, ei tarvitse olla samassa paketissa. Norman ei palomuuria päätä, esim. Windows, vaan käyttäjä itse.
Lataa Normanin virustorjunnan kaveriksi palomuuriksi esim. Zonealarm. F-Secureen ei kannata sortua, jumbo mikä jumbo ! - ihan hyvä
asialla kirjoitti:
Hei palomuurin voi kyllä ladata erikseen, ei tarvitse olla samassa paketissa. Norman ei palomuuria päätä, esim. Windows, vaan käyttäjä itse.
Lataa Normanin virustorjunnan kaveriksi palomuuriksi esim. Zonealarm. F-Secureen ei kannata sortua, jumbo mikä jumbo !Fs ja kasperi kankeat / raskaita ja huonoja testeissä
- ''''
kysymys, mutta pakko kysyä: Norman tulee paketin mukana, mutta onko myös asennettu?
- Tompula
NVC toimii ja on aina toiminut moitteettomasti mulla, päivittyy hyvin eikä ole aiheuttanut ongelmia koskaan, toisin kuin F-Sec.
Läppäriin asennettiin pikakuvakkeesta työpöydällä, jonka jälkeen sai tunnukset sähköpostiin ja kolmen vuoden lisenssin. Itse otin yhteyttä Normaniin ja samoilla tunnuksilla sain käyttööni myös Normanin palomuurin virussoftan. Tosin NATin takana ei juuri palomuurille ole käyttöä ollut.
Toisessa koneessa tosin on pelkkä virussofta ja ZA:n palomuuri, ihan kokeena =) - Japet
Tompula kirjoitti:
NVC toimii ja on aina toiminut moitteettomasti mulla, päivittyy hyvin eikä ole aiheuttanut ongelmia koskaan, toisin kuin F-Sec.
Läppäriin asennettiin pikakuvakkeesta työpöydällä, jonka jälkeen sai tunnukset sähköpostiin ja kolmen vuoden lisenssin. Itse otin yhteyttä Normaniin ja samoilla tunnuksilla sain käyttööni myös Normanin palomuurin virussoftan. Tosin NATin takana ei juuri palomuurille ole käyttöä ollut.
Toisessa koneessa tosin on pelkkä virussofta ja ZA:n palomuuri, ihan kokeena =)Paljonko norman veloitti siitä palomuurista vai meinasitko että sait sen ilmaiseksi.
- ilmainen
Japet kirjoitti:
Paljonko norman veloitti siitä palomuurista vai meinasitko että sait sen ilmaiseksi.
Norman palomuuri kuului aiemmin pakettiin. Vielä vähän aikaa sitten asia oli niin että kun rekisteröi virustorjunnan Normanin sivuilla ja saa ohjelmistoavaimen sähköpostiin niin siinä mukana tulee linkki josta voi ladata myös palomuurin jos haluaa, omalla vastuulla eikä kuulu tuen piiriin.
- juuri tällainen
ilmainen kirjoitti:
Norman palomuuri kuului aiemmin pakettiin. Vielä vähän aikaa sitten asia oli niin että kun rekisteröi virustorjunnan Normanin sivuilla ja saa ohjelmistoavaimen sähköpostiin niin siinä mukana tulee linkki josta voi ladata myös palomuurin jos haluaa, omalla vastuulla eikä kuulu tuen piiriin.
kohta 2 v vanha Fujitsu-Siemens Scaleo T pöytäkone, johon tuli ilmainen palomuuri. On ollut ihan hyvä, tunkeilijat on torjuttu kovalla potkulla.
- juha e
juuri tällainen kirjoitti:
kohta 2 v vanha Fujitsu-Siemens Scaleo T pöytäkone, johon tuli ilmainen palomuuri. On ollut ihan hyvä, tunkeilijat on torjuttu kovalla potkulla.
saa jatkettua sitä Norman virustorjuntaa ja mitä se maksaa kun en löytänyt Normanin sivuilta sitä.
3 vuotta toiminut moitteetta Windows palomuurilla.
Pitää koputtaa puuta. Näin kuitenkin on. Onko nuo ilmaiset yhtä hyviä. - on viela voimassa
juha e kirjoitti:
saa jatkettua sitä Norman virustorjuntaa ja mitä se maksaa kun en löytänyt Normanin sivuilta sitä.
Pitää koputtaa puuta. Näin kuitenkin on. Onko nuo ilmaiset yhtä hyviä.oleva Norman, kokeile linkkiä:
http://www.norman.com/Support/Support-fsc/en - voinet
juha e kirjoitti:
Pitää koputtaa puuta. Näin kuitenkin on. Onko nuo ilmaiset yhtä hyviä.ostaa suoraan:
http://webshop.norman.com/webshop?open=singleNIC&menulang=fi&ref=fi - fujitsusiemensläinen
juuri tällainen kirjoitti:
Minulla on aika lailla samanlainen tilanne eli hankin tuossa pari vuotta sitten tuommoisen Fujitsu Siemensin pöytäkoneen (Intel Pentium 4 3,0 GHz ym.)ja sen mukana tuli Normanin viruksentorjunta- ja palomuuriohjelmat. Kyllä tuo Normanni on pelannut ainakin minulla aivan kelvollisesti ja ajattelin luultavasti jatkaa tuota 3 vuoden lisenssiä sitten kuin nykyinen loppuu.
Tuossa vertailututkimuksessa kaksi parhaiten pärjännyttä ohjelmaa näkyi olevan AVIRA ja Nod32, mutta Norman näkyi kepittävän ainakin F-Securen ja Nortonin.
- Pave.
Norman toimii siinä niinkuin kaikki muutkin virustorjuntaohjelmat.
100% virustorjuntaa ei olekaan olemassa muuten kuin pitämällä verkkopiuhan irti, mutta Normanin kanssa pärjää yhtä hyvin kuin muillakin vastaavilla softilla. - kohtuullisen hyvä
http://www.av-comparatives.org/seiten/ergebnisse/report12.pdf
- norman
Ihan rahanarvoinen etu. Päivitykset hoituu käytännössä koneen tehollisen iän ajan.
- juha e
minulla on ollut Norman virustorjunta 3 vuotta ja myös saman palomuuri. Sitten vaikean käytettävyyden ja varmaankin paljojen soittojen vuoksi päättivät että Windowsin palomuurilla jossa on sp2 pärjää.
Jätin pois palomuurin ja käytän vain Windowsin omaa ja Norman virustorjuntaa. 3 vuoden aikana on tullut 2 virusta jotka laittoi karanteeniin ja sitten itse poisti. Ostin lisää 3 vuotta ja miksi vaihtaisin. Kun toimii hyvin. Jos se on raha kysymys niin kannatta vetää töpseli seinästä. Kylläkai jokainen sen ymmärtää että ilmaiseksi ei saa mitään hyvää. Miksi saisi? Mitä ne hyötyvät siitä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511788
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434437Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392728Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?971499Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361441