arvostelkaa:
Nimi: Rofot
Attack lvl: 65
Defence lvl: 60
Strength lvl: 65
Hitpoints lvl: 63
Ranged lvl: 41
Prayer lvl: 34
Magic lvl: 42
Cooking lvl: 60
Woodcutting lvl: 68
Fletching lvl: 1
Fishing lvl: 60
Firemaking lvl: 59
Crafting lvl: 36
Smithing lvl: 50
Mining lvl: 67
Herblore lvl: 1
Agility lvl: 1
Thieving lvl: 1
Slayer lvl: 1
Farming lvl: 1
Runecraft lvl: 30
Hunter lvl: 1
Construction lvl: 1
Total lvl: 808
Combat lvl: 77
En ole membu
Onko hyvä...?
3
141
Vastaukset
- Kaasu54
Ei mikään hyvä eikä mikään kovin huonokaan jos annetaan koulu arvosana niin 6½
- kaasu54onnobojokaeitiedämis...
Siis vedät vaan magen ja prayn ylös niin on hyvä! :) mullaki on samanlainen ukko (10 levelii kaikki paremmat) nii aina kiva wilduss ownailla defful ku muut hittaa sinuun 1 ja sä jos str on ylhääl niin paljon enemmän ku se joka sua hakkaa (jos silläkään ei oo def ylhääl) siis mahtava smithing ja mining nuin pieni leveliseksi... onnittelen että omistat tuommoisen ukon( ei vedä vertoja mun ukolle :> )
- Kaasu54
kaasu54onnobojokaeitiedämis... kirjoitti:
Siis vedät vaan magen ja prayn ylös niin on hyvä! :) mullaki on samanlainen ukko (10 levelii kaikki paremmat) nii aina kiva wilduss ownailla defful ku muut hittaa sinuun 1 ja sä jos str on ylhääl niin paljon enemmän ku se joka sua hakkaa (jos silläkään ei oo def ylhääl) siis mahtava smithing ja mining nuin pieni leveliseksi... onnittelen että omistat tuommoisen ukon( ei vedä vertoja mun ukolle :> )
Se oli vaan mun mielepide tässä piti arvostella eikä
haukkua muita..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536475Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava11336Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard31102- 971035
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,140862- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827