D4D avensis

samppa83

vm.-00 D4D Avensiksen moottorin merkkivalo syttyy ja kone ei ota kierroksia kuin 2500rpm, tyhjäkäynnillä kiekat seilaa miten sattuu. Sammuttamalla ja uudelleen starttaus niin vika poistuu. Onko tietoo mikä vika autolla ajettu 215000.

ps. viimmenen tojota meikäläisellä.

7

2601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ave 00'

      Nimittäin kaikissa sinun autoissasi. Mitä täällä enää kyselet, mene ja vaihda vaikka Opeliin takaisin.

    • Ei enään toyotaa

      Maahantuoja tietää ongelman, mutta ei korjaa kaikkiin liikenteessä oleviin autoihin, asiakas maksaa ;-)

    • toijota

      Sama ongelma -01 D4D:ssä, huomenna toivottavasti selviää syy huollossa. Autolla ajettu 95000.

    • auto

      Muuttuvasiipinen turbo jumittaa.
      Moottorivalo syttyy ja auto menee varotilaan.
      Kun sammutat ja käynnistät niin taas pelaa kunnes valo taas syttyy.
      Osta uus turbo,niin vika poistuu.
      Ranskalainen Garrettin turbo,hinta n.2000e vaihtotyö.

      • maestro2

        Samaa ongelmaa myös muissa muuttuvasiipisissä turboissa,karstoittuu jumiin.......


    • Toijota

      Avensis kävi huollossa kyseisen merkkivalon syttymisen vuoksi ja mitään fyysistä vikaa ei päivän aikana autosta löytynyt. Huollossa päivittivät uuden softan autoon ja sanoivat, että ongelma johtui vanhasta boxi ohjelmasta. Tämä lysti olisi kustantanut 80e, mutta pienen "keskustelun" jälkeen huoltopäällikön kanssa, lysti oli ilmainen :)

    • ahdinxx

      jaa mulla oli vw mis oli kans noita samoja ongelmia kumma kyllä viaksi paljastui turbon alipaine kellossa oli roska joka tukki sen aina kun tuli tarpeeksi ali painetta.. huollossakaan ne ei löytäny sitä ehdottivat uutta turboa nyt taas menee ku ihmisen mieli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      104
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      834
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe