Kreikka on hyökännyt törkeästi kansalaistensa oikeutta vapaaseen viestintään vastaan. Me Vapaan Kreikan Ystävät pyydämme kaikkia kreikan kansan ystäviä poikotoimaan kreikan matkoja vastaan. Kreikka vapaaksi...
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/6162243.stm
Kreikka poikottiin!
7
1236
Vastaukset
- Nimetön
Hyvä!Soitan heti matkatoimistoon ja perun matkani! Tälläinen peli ei kyllä vetele!
- Aina Kreikkaan
Heh, heh! Mikään ei saa minua luopumaan jo kahdesta varatusta Kreikan matkasta ensi vuodeksi ja kolmaskin pitää vielä varata, mutta reittilennot ennättää varata vasta joskus ensi kesänä.
- Suomen Somali
Aina Kreikkaan kirjoitti:
Heh, heh! Mikään ei saa minua luopumaan jo kahdesta varatusta Kreikan matkasta ensi vuodeksi ja kolmaskin pitää vielä varata, mutta reittilennot ennättää varata vasta joskus ensi kesänä.
Olen suomensyntyinen Somali. Seison vastarintarivistössä. Islamin halventumisen tulee loppua. Seis natsit!
- ei riitä
Suomen Somali kirjoitti:
Olen suomensyntyinen Somali. Seison vastarintarivistössä. Islamin halventumisen tulee loppua. Seis natsit!
Ymmärsitteköhän te, vai olenko minä väärässä mistä tuossa jutussa oli oikein ollut kyse? Siis eräät nuoret olivat kuvanneet, kun 16- vuotiasta Bulgarialaista tyttöä raiskataan. Tämäkö on teistä oikein? Ja eihän niitä puhelimia pidetä Suomessakaan koulussa päällä niin miksi pitäisi siellä?
Toisaalta kyllä ymmärrän Kreikan opetushallintoa, toisaalta onhan ne koulumatkatkin olemassa ja kännykkä luo jonkinlaista turvallisuuden tunnetta... - Uusi demokraatti
ei riitä kirjoitti:
Ymmärsitteköhän te, vai olenko minä väärässä mistä tuossa jutussa oli oikein ollut kyse? Siis eräät nuoret olivat kuvanneet, kun 16- vuotiasta Bulgarialaista tyttöä raiskataan. Tämäkö on teistä oikein? Ja eihän niitä puhelimia pidetä Suomessakaan koulussa päällä niin miksi pitäisi siellä?
Toisaalta kyllä ymmärrän Kreikan opetushallintoa, toisaalta onhan ne koulumatkatkin olemassa ja kännykkä luo jonkinlaista turvallisuuden tunnetta...Juttu on samankaltainen kuin suomessa kun oli se pahoinpitely mikä kuvattiin youtubeen. Jos ei oo kameroita, laittomuudet jatkuu ja niiden peittely on mahdollista.
Ongelma on siis siinä että yhteiskunnan tietyt piirit eivät hyväksy että kaikki mätäpaiseet näkyy. Ne mieluummin lakaistaan maton alle.
Sen takia minä ja moni muu kannattaa Kreikan poikottia. - sanon minä
Uusi demokraatti kirjoitti:
Juttu on samankaltainen kuin suomessa kun oli se pahoinpitely mikä kuvattiin youtubeen. Jos ei oo kameroita, laittomuudet jatkuu ja niiden peittely on mahdollista.
Ongelma on siis siinä että yhteiskunnan tietyt piirit eivät hyväksy että kaikki mätäpaiseet näkyy. Ne mieluummin lakaistaan maton alle.
Sen takia minä ja moni muu kannattaa Kreikan poikottia.Sellaiset, joilla ei ole edes varaa matkustaa Kreikkaan tai minnekään muuallekaan, saavat kannattaa ihan mitä vaan. Hörhöilijöitä riittää joka asian puolesta. Kreikassa ja joka maassa on asioita, jotka eivät kaikkia miellytä. Suomessahan on varmasti teidän mielestänne kaikki asiat hyvin. Minusta ei.
Maailmassa on kymmeniä maita, joiden asiat ovat huonosti, joten lätiskää niistä. - kikka
Uusi demokraatti kirjoitti:
Juttu on samankaltainen kuin suomessa kun oli se pahoinpitely mikä kuvattiin youtubeen. Jos ei oo kameroita, laittomuudet jatkuu ja niiden peittely on mahdollista.
Sen takia minä ja moni muu kannattaa Kreikan poikottia....se on boikotti. Ei hirveen vakavasti voi asiaasi ottaa kun oikeinkirjoitus on noin hataralla tasolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911161- 528760
- 1375415
- 1443714
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak592265- 301857