Kreikka on hyökännyt törkeästi kansalaistensa oikeutta vapaaseen viestintään vastaan. Me Vapaan Kreikan Ystävät pyydämme kaikkia kreikan kansan ystäviä poikotoimaan kreikan matkoja vastaan. Kreikka vapaaksi...
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/6162243.stm
Kreikka poikottiin!
7
1238
Vastaukset
- Nimetön
Hyvä!Soitan heti matkatoimistoon ja perun matkani! Tälläinen peli ei kyllä vetele!
- Aina Kreikkaan
Heh, heh! Mikään ei saa minua luopumaan jo kahdesta varatusta Kreikan matkasta ensi vuodeksi ja kolmaskin pitää vielä varata, mutta reittilennot ennättää varata vasta joskus ensi kesänä.
- Suomen Somali
Aina Kreikkaan kirjoitti:
Heh, heh! Mikään ei saa minua luopumaan jo kahdesta varatusta Kreikan matkasta ensi vuodeksi ja kolmaskin pitää vielä varata, mutta reittilennot ennättää varata vasta joskus ensi kesänä.
Olen suomensyntyinen Somali. Seison vastarintarivistössä. Islamin halventumisen tulee loppua. Seis natsit!
- ei riitä
Suomen Somali kirjoitti:
Olen suomensyntyinen Somali. Seison vastarintarivistössä. Islamin halventumisen tulee loppua. Seis natsit!
Ymmärsitteköhän te, vai olenko minä väärässä mistä tuossa jutussa oli oikein ollut kyse? Siis eräät nuoret olivat kuvanneet, kun 16- vuotiasta Bulgarialaista tyttöä raiskataan. Tämäkö on teistä oikein? Ja eihän niitä puhelimia pidetä Suomessakaan koulussa päällä niin miksi pitäisi siellä?
Toisaalta kyllä ymmärrän Kreikan opetushallintoa, toisaalta onhan ne koulumatkatkin olemassa ja kännykkä luo jonkinlaista turvallisuuden tunnetta... - Uusi demokraatti
ei riitä kirjoitti:
Ymmärsitteköhän te, vai olenko minä väärässä mistä tuossa jutussa oli oikein ollut kyse? Siis eräät nuoret olivat kuvanneet, kun 16- vuotiasta Bulgarialaista tyttöä raiskataan. Tämäkö on teistä oikein? Ja eihän niitä puhelimia pidetä Suomessakaan koulussa päällä niin miksi pitäisi siellä?
Toisaalta kyllä ymmärrän Kreikan opetushallintoa, toisaalta onhan ne koulumatkatkin olemassa ja kännykkä luo jonkinlaista turvallisuuden tunnetta...Juttu on samankaltainen kuin suomessa kun oli se pahoinpitely mikä kuvattiin youtubeen. Jos ei oo kameroita, laittomuudet jatkuu ja niiden peittely on mahdollista.
Ongelma on siis siinä että yhteiskunnan tietyt piirit eivät hyväksy että kaikki mätäpaiseet näkyy. Ne mieluummin lakaistaan maton alle.
Sen takia minä ja moni muu kannattaa Kreikan poikottia. - sanon minä
Uusi demokraatti kirjoitti:
Juttu on samankaltainen kuin suomessa kun oli se pahoinpitely mikä kuvattiin youtubeen. Jos ei oo kameroita, laittomuudet jatkuu ja niiden peittely on mahdollista.
Ongelma on siis siinä että yhteiskunnan tietyt piirit eivät hyväksy että kaikki mätäpaiseet näkyy. Ne mieluummin lakaistaan maton alle.
Sen takia minä ja moni muu kannattaa Kreikan poikottia.Sellaiset, joilla ei ole edes varaa matkustaa Kreikkaan tai minnekään muuallekaan, saavat kannattaa ihan mitä vaan. Hörhöilijöitä riittää joka asian puolesta. Kreikassa ja joka maassa on asioita, jotka eivät kaikkia miellytä. Suomessahan on varmasti teidän mielestänne kaikki asiat hyvin. Minusta ei.
Maailmassa on kymmeniä maita, joiden asiat ovat huonosti, joten lätiskää niistä. - kikka
Uusi demokraatti kirjoitti:
Juttu on samankaltainen kuin suomessa kun oli se pahoinpitely mikä kuvattiin youtubeen. Jos ei oo kameroita, laittomuudet jatkuu ja niiden peittely on mahdollista.
Sen takia minä ja moni muu kannattaa Kreikan poikottia....se on boikotti. Ei hirveen vakavasti voi asiaasi ottaa kun oikeinkirjoitus on noin hataralla tasolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658