moi! tietääkö joku että paljon maksaa florida- miamissa asuminen. paljon maksaa ruoka ja muut tärkeet jutut. kannattaako tälläisen opiskelijan asuahotellissa vai vuokralla. paljon vuokra maksaa ja paljon meno- paluu maksaa? paljon maksaa esim. vuoden olo floridassa? kiitos jos olette vastailleet
asuminen floridassa
2
1571
Vastaukset
- yrjyrj
Florida-Miamissa asuminen ei maksa yhtään mitään, jos esim. isukkisi sattuu omistamaan siellä asunnon ja antaa sen käyttöösi ilmaiseksi. Jos joudut turvautumaan paikalliseen vuokra-asuntoon, maksaa se ehkä jokusen sata taalaa kuukaudessa. Ruokakaan ei maksa yhtään mitään, jos esim. isukkisi sattuu omistamaan jonkun paikallisen ravintolan ja antaa sinun ruokailla siellä ilmaiseksi. Muuten joudut ruokailemaan joko paikallisessa mäkkärissä tai paikallisessa pihviravintolassa tai jossain muussa paikassa ja hinta riippuu niin monesta eri asiasta. Tai sitten haet ruokasi supermarketista, jossa tonnikalapurkki ja puoli kiloa riisiä maksaa halvimmillaan vain pari euroa tai sisäfileepihvi ja lohkoperunat sitten vähän enemmän. Eli huomannet tässäkin, kuinka hintaan vaikuttaa vaatimustasosi. Eli yhteenvetona, kysymyksesi oli melkoisen epätäsmällinen ja oletusvastaukset ovat hyvinkin ennalta odotettavia ja typeriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294