Onko noi asrockin emot kuin laadukkaita? Sain osat koneesta mistä meni emo paskaks ja aattelin uuden emon ostaa, kyse on muutaman vuoden vanhoista osista. Tollasta olis tarjolla.
http://www.verkosta.fi/index.php?showproduct=8489
Asrock
8
752
Vastaukset
- tuollainen
ei mitään hyvää sanomista, ajureiden kanssa hirveä ottelu!! Ostin asuksen hyvin pelittää, parhaita ovat mallilla ei juuri väliä ;)
Linkissä ainakin yksi vika:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000148&posting=22000000021730626- fdsas
Asrock on asuksen levy...
hyvä hyvä - on asuksen
fdsas kirjoitti:
Asrock on asuksen levy...
hyvä hyvähalpisemojen tuottaja, komponentit ja piirisarjat aivan eri tasoa.
- tekevät
on asuksen kirjoitti:
halpisemojen tuottaja, komponentit ja piirisarjat aivan eri tasoa.
Ei niillä ole eroa vaan merkki vaihtuu.
- 323232
valittamista. Hinta / laatusuhteeltaan ok.
T. 2 Asrockin omistaja - Pasi80
Tuo nf2 piirisarja saattaa sitten olla aika tarkka muistien suhteen jos oikein muistelen. Multakin löytyy asrock 939 dual sata2 ja se hoitaa hommansa mainiosti.
- PC-guru
Voi melkein sanoa, että ylivoimaisesti asrockin emoissa paras hinta-laatusuhde!
Itsellä kaks Asrockin emoa ja ei koskaan ole ollut valittamista toisin kuin esim Abitin ja MSI-iin emoissa.
Asrockin emoissa ei ole kovinkaan hyviä kellotusominaisuuksia ja piirisarja ei välttämättä ole kaikkein uusin, mutta monille näillä asiolla ei ole mitään merkitystä. - asrockin emot
Omaan asrockin emolevyyn olen ollut ihan tyytyväinen. Ja joitakin kellotus ominaisuuksiakin löytyy emolevystä. Tosin en tiedä miten korkeaa väylää asrockin emot kestävät. Omalla emolevyllä olen kyllä joskus nostanut väylän FSB:n 180Mhz kyseinen emolevy on vielä socket a kantainen. BTW onko näihin testi ohjelmiin luottaminen jotka ilmoittavat esim emolevyn maksiväylän keston jota itse vähän epäilen. Kun testiohjelma ilmoitti että 200Mhz FSB olisi maksi mitä voisi mennä ja toisin biossista Löytyy jopa 248mhz FSB väylä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332549"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781- 39728