http://apcmag.com/4795/os_x_leopard_will_create_no_new_jobs
Tuon mukaan käyttöjärjestelmän työllistävä vaikutus riippuu sen puutteista ja sen aiheuttamista ongelmista käyttäjille, koulutustarpeesta yms.
Oletteko siis tehneet oikean valinnan?
Työllisyys
4
659
Vastaukset
- Kaaakko
Näinhän se juuri menee...
- on vähän tekemistä
itse ajettavan ohjelman suorittamiseen.
Linuxissa ja Windowsissa on käyttöjärjestelmän päivitystoiminto aika pitkälle automatisoitu, eikä se tuota hirveästi työtä.
Esim. OS2 oli aikoinaan ihan toimiva pankkeihinkin sopiva käyttöjärjestelmä, eikä se juurikaan vaatinut toimiakseen päivityksiä, mutta kuluttaja yleensä valitsee sen mikä halvempaa on - ei sitä mikä pidemmän päälle käytössä on halvempaa.
Mistä muuten johtuu, että sama tuote myydään joka toinen vuosi täyteen hintaan eri nimellä samoille kuluttajille, toiminnot uudelleen sijoitettuna, perusongelmat korjaamattomana?- ei ole totta.
Minulla on tässä Wintoosan paskassa 3 sovellusta, jotka kukin on jouduttu ohjelmoimaan käyttiksen verkkorajoitukset huomioon ottaen. Haluaisin käyttää niitä samaan aikaan, mutta käyttis ei kykene kuin korkeintaan kahden pyörittämiseen samaan aikaan ja sittenkin bugit paukkuu Windowsissa niin, että tunnin päästä laatikko on jumissa.
Niin kauan kun en tee mitään raskasta tämä laatikko pysyy ylhäällä vaikka miten kauan. Tämän laatikon Windows on viritetty noita sovelluksia varten.
Näiden sovellusten kanssa Windows XP pärjää huonommin kuin Windows 2000. Odotan paska jäykkänä Vistaa, mitä huononnuksia se tuokaan tullessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536505Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483846Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava171391Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard81136- 971045
- 52910
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,144885- 56876
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue15848Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847