Haluaisin kovasti askarella joululahjoja ystäville, mutta olen niin huono keksimään aiheita! Ajattelin, että savesta tai vastaavasta olisi kiva tehdä jotain, mutta en keksi mitään!Piparkakkutalon olen jo tehnyt ja kalenterin.. Auttakaa!
askartelua
5
766
Vastaukset
Mun mielestä hauska idea on vaikka et ostat askarteluhuopaa ja koristeita , leikkaat askarteluhuovasta tarpeeks isot sukan muotoset osat (2 kpl tietenki) sit ompelet ne kiinni silleen et siitä tulaa "sukka" sit voit koristella sen ja laittaa vaikka jonkun ison koristellun piparin sinne sisään p.s. sukan voi myös ommella opleukoneella jos on siihen mahllisuus. Hyvää Joulua!
sori tuli vähän virheitä mut toivottavasti ymmärrät idean ja muista et aina voi soveltaa vähän itte
- basteln
ehka-vahan-hullu kirjoitti:
sori tuli vähän virheitä mut toivottavasti ymmärrät idean ja muista et aina voi soveltaa vähän itte
täytyypä laittaa korvan taakse ensi vuotta varten.
- basteln
Olisikohan näistä jotain apua... tykkään itsekin värkätä kaikenlaista...kiva,jos muiltakin irtoaa jotain hyviä idiksiä vaihdossa
- Ikea yms. valokuvakehykset (puistet, koristelemattomat), jotka voi itse koristella. Mukaan voi liittää esim. kaverista tai itsestä otetun kuvan yms...Koristella voit esim. hiekalla ja simpukoille, cermit-massasta askarrelluilla koristeilla, kuivatuilla kasveilla, koristeheldemillä, kivillä, maalilla yms...
- Kukkaruukku, joka koristeltu yllämainituilla.
- Huovasta askarrellut servetin pidikkeet ja muutama servetti mukaan (itse sain viime vuonna eräältä kaverilta, joka oli tehnyt huopaiset joulupukin naamat... tosi kivat näin jouluna)
- Jättikokoinen sydän/muumi -piparkakku, jonka voit koristella tomusokerikuorutteella ja erilaisilla karkeilla...
- Itse tehtyjä pikkuleipiä tai karkkeja nätissä rasiassa...
- savesta tehtyjä kelloja tai piparkakkuja kuuseen ripustettavaksi
... semmoista... - kisuomppu
Kiitos sain todella paljon nyt uusia ideoita!! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172303Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671539Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1031469Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61382Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681305Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell791210Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.371178Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311087En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521056