eilisessä hesarissa olleessa jutussa siitä Rantsilan eläinsuojelurikoksesta: 100 naudan tilalla lähes 30 kuollutta nautaa ja loput kärsiviä.
omistajien kommentti "näin pääsi käymään".
niinpä. sellaistahan sattuu. eihän sellaista kuule kun naudat huutaa nälissään ääneen.
Rantsila
6
1391
Vastaukset
- maaseutuyrittäjä 2007
tilan omistajat olivat lomalla ja lomittaja ei ollut ruokkinut eläimiä kunnolla... vienyt rehua vain muutamia kasoja ruokintapöydälle niin ettievät kaikki yltäneet syömään.
omistajilla varmaan kiva palata lomalta kun elukat kuolleet ja sitten syytetään netissä heitä.
miksi kunta pitää osaamattomia lomittajia?
tai paremminkin miksi lomittaja joka lomittaessaan on vastuussa tilan eläimistä ei huolehdi siitä. eli ei tee työtään. - Anonyymi
Sehän on liki samaa tyyliä,mitä nämä luomuviljelität toimivat.
Nosteaan vaan tuet,ja syksyllä pistetään koko sato vakoon..
Todella järkevää maatalouden pitoa! - Anonyymi
No, nämähän Luomuviljelijät todella röyhkeitä,,haalitaan vääryydellä tukiaisilla ym!
TOIVOTAVASTI TÄHÄN TULEE LOPPU! (keinotelijoille)- Anonyymi
Ei missään nimessä sovi luomviljelijöitä sortaa,heille lissä vaan tukeja.
Jos nämä ovat niitä rehelisen työntekijöitä,lisää vaan tukeja heille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821269Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021057Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611020Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12969Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103943Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ154939Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68846Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77705
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121704