Onko kukaan muu kokeillut kuorsaukseen Snor Away
suusuihketta?Olen nyt viitenä iltana suihkauttanut tuota ainetta kurkkuun ja ainakin vaimoni kertoo että kuorssaamiseni on loppunut lähes kokonaan.
Snor Away
auttaa
2
1137
Vastaukset 2
- kipin kapin ostamaan
En ole kuullutkaan,mistä sitä saa ja paljonko se maksaa?
- kaikki merkit
Sikamaisia hintoja pyytävät apteekissa noista kuorsaussumutteista, eivätkä ne toimi juuri kellään... Ne on tehty suurimmaksi osaksi ruokaöljystä ja makuaineista, ideana olisi rasvata kurkku jotta kuorsaus ääntä ei syntyisi. Voit laittaa ruokaöljyä sumutinpulloon ja sumuttaa kurkkuun, sama tulos kuin noilla apteekin sumutteilla mutta pääset paljon halvemmalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331412- 65876
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil289787Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74734Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii255682- 66660
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O38610- 32569
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty49532- 67515