Mikä on vikana kun teksti tv:n toiminnassa on puutteita. Alasivut ei vaihdu kuin satunnaisesti ja osalla kanavista esim. MTV3 ei aina löydy edes pääsivua? Analogisella puolella kaikki toimii moitteettomasti!
Topfield TF5100PVRc
7
871
Vastaukset
- todennäköisyys suuri
Keskeneräistä paskaa lykätään markkinoille
Toivottavasti nämä "harjoittelukappaleet" saadaan alta pois ja tulee kunnon tuotteita.
http://www.itviikko.fi/page.php?page_id=15&news_id=200622922- kun...
...sullot tätä samansisältöistä viestiäsi joka väliin
- Marvin M
Itse olen huomannut saman ominaisuuden topfieldin teksti tv:ssä. Vaikuttaa siltä, että jos Topfield ei ole ehtinyt lataamaan sivua, niin se hyppää automaattisesti seuraavale latautuneelle sivulle sen sijaan, että odottaisi sivun latautumista. Suurimpaan osaan alasivuista odottaminen myös auttaa, joskin joskus en ole saanut kaikkia alasivuja näkymään edes pitkällä odotuksella.
Topfieldissä, kuten suurimmassa osassa digiboxeja, on kuitenkin teksti tv:n läpivienti televisiolle, joten kannattaa käyttää sitä tv:n tekti tv:tä, jos se toimii selkeästi paremmin. Tietysti siinä joutuu käyttämään kahta eri kaukosäädintä, jos ei ole hyvin ohjelmoitavaa yleiskaukosäädintä käytössä. - 2121
Alasivujen ei kuulu vaihtua vaan lataantua muistiin joita voi selata äänenvoimakkuus painikkeilla. Päivitä uusin firmis, jollakin vanhemmalla firmiksellä oli ongelmia mtv3 tekstikanavan kans.
- Kaappi 2
Minulla oli kanssa sama ongelma. Otin yhteyttä maahantuojaan ja kehottivat päivittämään uuden ohjelmiston tietokoneella ja kas kummaa. Teksti tv alkoi toimimaan moitteettomasti. Alasivujen vaihto suoritetaan nuolinnäppäimellä oikealle sivulle.
- Text TV
Joo, nuolinäppäimillä nimenomaan olen vaihdellut mutta kun ei toimi. Pitänee ruveta päivittämään. Kiitos neuvoista!
- Kaappi 2
Text TV kirjoitti:
Joo, nuolinäppäimillä nimenomaan olen vaihdellut mutta kun ei toimi. Pitänee ruveta päivittämään. Kiitos neuvoista!
Toppyn teksti tv on silleen kehno, että sen sivun pitää olla kokonaan näkyvillä, jonka alasivuja aikoo selailla. Muuten se ei lataa kaikkia alasivuja... Kerro kuinka sulla sen päivityksen ja muunkin kanssa meni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?691309Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11910Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol78839Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.89739- 53654
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt49651Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46584Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot125558Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv39555Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43533