Mikä olisi edullinen (alle 100€) kännykkä, jossa olisi mahdollista synkronoida kalenteri tietokoneen kalenteriohjelman (esim. Outlook) kanssa.
Tarkkaan ottaen tarvitsisin vain laitteen, jonka kalenteriin pystyisi tavalla tai toisella lisäämään vcal-tietoja. Saan näet lukujärjestykseni tulostettua yliopistolta vcal-muotoiseen tiedostoon, ja olisi äärimmäisen näppärää, jos sen saisi edelleen kännykkään.
Onko noissa alimman hintaluokan puhelimissa koskaan moista toimintoa? Kuinka kallis olisi halvin puhelin, jonka kalenteria saa tietokoneella hallittua?
Edullinen kännykkä synkronoitavalla kalenterilla
vcal-tiedostoista
1
282
Vastaukset
- Wihi
Voit saada juuri haluamasi puhelimen ilmaiseksi täältä http://www.xpango.com?ref=90056181 lue sivuilta tarkemmat ohjeet, mutta yksinkertaisesti saat ilmaisen puhelimen suostuttelemalla ystäväsi rekistöröitymään sivuille (13-40 rekistöröityjää, puhelimen mallista riippuen). Rekistöröityminen on ilmaista ja et joudu maksamaan puhelimesta todellakaan mitään, ei posti, tulli tai vero maksuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1894918Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063999Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 513420
- 563419
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232306
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211929Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788