Feeniksin kilta peli

Uusi Harry Potter -peli ensi vuoden heinäkuussa

Feenixin kilta on ensimmäinen Potter-peli, joka julkaistaan myös kolmannen sukupolven konsoleille.

Electronic Arts ja Warner Bros. Interactive Entertainment ilmoittivat 21. marraskuuta julkaisevansa yhteistyönä pelin, joka pohjautuu saman nimiseen J. K. Rowlingin Harry Potter ja Feenixin kilta -kirjaan ja -elokuvaan. Pelin alustava julkaisuajankohta on vuoden 2007 heinäkuu.

"Harry Potter ja Feenixin kilta on pelisarjan ensimmäinen peli, joka julkaistaan myös kolmannen sukupolven konsoleille", EA UK:n vastaava tuottaja Harvey Elliott kertoo. "Peli on kaikilla alustoilla edelleen uskollinen elokuvaesikuvalleen. Se mukailee tarkasti leffan maailmaa ja houkuttelee edelleen kaiken ikäisiä faneja." "Luettuaan kirjan ja nähtyään elokuvan fanit voivat kokea saman interaktiivisesti Feeniksin kilta -pelissä", Warner Bros. Interactive Entertainmentin varatoimitusjohtaja Jason Hall sanoo.

Pelin suhde kirjoihin ja elokuvaan on läheisempi kuin missään aiemmassa Potter-pelissä. Pelaajalla on mahdollisuus tutkia useimpia Tylypahkan avainpaikkoja, jotka on kaikki mallinnettu uskollisesti elokuvaesimerkkinsä mukaisesti. Samoin tarina on huippusuositun kirjan taattua laatua. Feenixin kilta -pelissä pelaajalla on mahdollisuus pelata usealla hahmolla, kuten Harry Potterilla, Dumbledorella tai Sirius Mustalla. Pelaajalla on käytössään taikasauva, hän voi vapaasti tutkia Tylypahkan ympäristöä ja kokea "the boy who livedin" vaarallisimmat vuodet.

Peli julkaistaan Nintendo Wiille, PLAYSTATION®3:lle, Xbox 360™:lle, PlayStation®2:lle, PSP®:lle (PlayStation®Portable), Nintendo DS:lle, Game Boy® Advancelle, ja PC:lle. Peli ilmestyy suomenkielisenä versiona PC:lle, PS3:lle, PS2:lle ja Xbox 360:lle. Uutinen EA:n kautta: http://www.suomi.ea.com/news/10378/

7

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarioSonic

Elokuviin perustuvat pelit pitää minun mielestä julkaista heti kun elokuva tulee.

• uutisen kunnolla. Siinähän sanotaan, että se ilmestyy heinäkuussa 2007, eli samoihin aikoihin elokuvan kanssa. Elokuva saa ensi-iltansa 13.7.2007.

• MarioSonic
        tanzu84 kirjoitti:

uutisen kunnolla. Siinähän sanotaan, että se ilmestyy heinäkuussa 2007, eli samoihin aikoihin elokuvan kanssa. Elokuva saa ensi-iltansa 13.7.2007.

Otsikko

• *herm_ione*

en olekkaan kuullut!! kiitos kun kerroit!! :D

• sininen2kissa

*tahtoo Harry Potter pelin Game Boylle*

• tempuli

eihän sitä julkaista gamecubelle ei siellä ainaskaan lukenut

• mä niin ole väittänytkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      32
      4688
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3366
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3154
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      2228
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      27
      1790
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1768
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      161