vauva äheltää tehdä kakkaa aina aamupäivän, nyt olen joutunut kuumemittarilla parina aamuna jeesaamaan, kun muuten ei ole saanut kakattua. Kakka on samanlaista kuin ennenkin, mutta jostain syystä sen tekeminen on tullut vaikeaksi. Mistä tämmöinen voisi johtua?
vauvan kakka.
4
495
Vastaukset
- Zimba-83
kyllä meilläkin tyttö kakkaa oikeen vääntää. miten olet kuumemittarilla "jeesannut"??? meillä autaa, kun syöttää luumusosetta. tulee seuraava kakka tosi helposti.
- alkup.
Kuumemittarilla sen verran jeesannut et käyttänyt peräaukon suulla ja samantien kakka tullut kun suoli saanut ärsytystä. Ihan samalla tavalla kuin mittaisin kuumeen. Luumusosetta en voi vielä antaa kun vauva vasta parin kuukauden vanha.
- että...
alkup. kirjoitti:
Kuumemittarilla sen verran jeesannut et käyttänyt peräaukon suulla ja samantien kakka tullut kun suoli saanut ärsytystä. Ihan samalla tavalla kuin mittaisin kuumeen. Luumusosetta en voi vielä antaa kun vauva vasta parin kuukauden vanha.
sitä ei saa tehä usein ettei se suoli totu siihen. Silloin on kyllä ongelmia tiedossa. Ja se ei varmaan haittaa jos odotat vaikka iltapäivään, jos vaikka vauva saisikin sen tehtyä.
- Omppu
Itse kävin eilen neuvolassa melkein 7-viikkoisen poikani kanssa ja kysyin tuota asiaa. Meiilä ähelletään pää punaisena pitkän aikaa ja hän kakkaa todella epäsäännöllisesti ja kauheita määriä kerralla, viimeksi sunnuntaina. Terveydenhoitaja puhui myös tuosta kuumemittarista, mutta meillä se ei oikein toiminut, hirveät pierut vain tuli. Sitten hän ehdotti mahan hieromista ja jalkojen pumpaamista vatsalle. Ja jos sekään ei auta niin apteekissa myydään jotakin mallasvalmistetta, jota sitten voi käydä ostamassa. Mutta on kuulemma ihan normaalia, että vauva kakkaa vaikka vain muutaman kerran viikossa, että kauhean huolissaan ei tarvitse olla. Mutta jos se selvästi vaivaa vauvaa, niin tuossa olisi muutama vinkki... Itse ainakin huomasin, että kun otin itse ummetuslääkettä, niin se ilmeisesti rintamaidon kautta auttoi vauvaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933504Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562468Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla142374Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi632244Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162128Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.771101Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671077Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K400995Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik261986Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142939